Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Σεθ Κάρι ήταν ο παίκτης των Φιλαδέλφεια 76ers που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και όλη η ομάδα, παραμένει σε καραντίνα στη Νέα Υόρκη.

Το αποτέλεσμα του τεστ του γκαρντ των Σίξερς, έγινε γνωστό την ώρα του αγώνα στο Μπρούκλιν με τους Νετς κι έτσι η ομάδα, παραμένει σε καραντίνα, με την ιχνηλάτηση επαφών να γίνεται σήμερα το πρωί. Μάλιστα, ο Κάρι ήταν στον πάγκο της ομάδας, στην πρώτη περίοδο, πριν γίνει γνωστό το αποτέλεσμα του δείγματος του...

Το πρόγραμμα των Σίξερς, έχει αγώνα αύριο με τους Ντένβερ Νάγκετς, ενώ οι Νετς που αντιμετωπίζουν εκτός έδρας τους Μέμφις Γκρίζλις απόψε, ταξιδεύουν εκεί, ωστόσο δεν αποκλείεται να υπάρχει θέμα και γι’αυτό το παιχνίδι...