Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία έχει ταξιδέψει στο Λονδίνο ο Στέφανος Τσιτσιπάς, όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις του στο SDNA.

Παρότι είναι ο υπερασπιστής του τίτλου στο ATP Finals, ο 22χρονος τενίστας δεν νιώθει καμία πίεση και, μάλιστα, θέτει ως στόχο το repeat, χωρίς ήττα αυτή τη φορά!

Το ευχάριστο είναι ότι στο κενό πριν το Λονδίνο, ο Στέφανος έκανε θεραπεία στο τραυματισμένο του πόδι και είναι έτοιμος να δώσει το 100% στο Ο2! 

Η αρχή θα γίνει την Κυριακή (15/11-16.00) κόντρα στον περσινό του αντίπαλο στον τελικό, τον Ντόμινικ Τιμ.

 

«Είμαι καλύτερα από πριν», μας είπε ο νεαρός τενίστας. «Ήμουν στο Παρίσι για 7-8 μέρες, έκανα θεραπεία σε μια κλινική που μου σύστησε ο φίλος μου ο Βίκτορ. Επικεντρωθήκαμε στον τραυματισμό μου, στην αποθεραπεία και την εκγύμναση του συγκεκριμένου μυ, ώστε να παίξω αυτή την εβδομάδα, γιατί είναι ένα από τα πιο σημαντικά και εντυπωσιακά τουρνουά της χρονιάς».

Επιστροφή στον τόπο του «εγκλήματος», λοιπόν... «Μου φέρνει πολύ ωραίες αναμνήσεις, είχα την ευκαιρία να γνωρίζω πέρυσι και τον κύριο Μητσοτάκη, που ήρθε εδώ να με υποστηρίξει. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Είχα την ευκαιρία να παίξω μπροστά στην οικογένειά μου, στους μάνατζέρ μου, μπροστά στους φίλους μου. Αυτό το τουρνουά μού έφερε πολλή ευτυχία και χαρά. Το ότι βρίσκομαι ξανά εδώ φέτος είναι κάτι πολύ ξεχωριστό, δείχνει ότι είμαι επικεντρωμένος στη δουλειά μου. Και ανεξάρτητα από τι μπορεί να φέρει η ζωή, όπως αυτό που έχει γίνει με τον Covid, εγώ κατάφερα να βρίσκομαι σε αυτή τη θέση και αυτό σημαίνει πολλά για το τένις μου και τις θυσίες που έχω κάνει».

 

Το γεγονός ότι είναι ο υπερασπιστής του τίτλου, πάντως, δεν φαίνεται να τον επηρεάζει ιδιαίτερα. «Δεν υπάρχει λόγος να έχω άγχος, αυτό το τουρνουά δεν έχει την πίεση των άλλων διοργανώσεων. Στα άλλα τουρνουά, θα έλεγα, γίνεται ένας χαμούλης! Θέλω να απολαύσω την κάθε στιγμή, τον κάθε αγώνα. Είμαι ανάμεσα στους οκτώ καλύτερους παίκτες, είμαι ένα μικρό μέρος αυτής της διοργάνωσης και αυτό μου φέρνει μόνο χαρά, καμία πίεση! Με τη σωστή φιλοσοφία, αυτή που είχα και πέρυσι, με τη σωστή τακτική και με καθαρό μυαλό, γιατί με βοηθάω να αποφεύγω τις πολλές σκέψεις εν ώρα αγώνα, ελπίζω να πάνε τα πράγματα, αν όχι το ίδιο καλά, ακόμα καλύτερα!».

Έχει, δηλαδή, στην άκρη του μυαλού του και την κούπα; «Φυσικά, γιατί όχι! Είχα μια ήττα πέρυσι, γιατί όχι φέτος να μπορέσω να το πάρω αήττητος; Θα ήταν φανταστικό επίτευγμα. Το παίρνω ματς με ματς, ξέρω ότι έχω δύσκολους αντιπάλους στο γκρουπ μου και πρέπει να είμαι πολύ προετοιμασμένος, σε καλή φυσική κατάσταση».