Σίγουρος ότι η Αϊντχόφεν θα έχει μια άνετη βραδιά στη Λευκωσία δήλωσε στο FOX Sports ο πρώην ποδοσφαιριστής της ομάδας της Λευκωσίας, Χέντβιχες Μαντούρο.
Ο Ολλανδός σημείωσε ότι οι πράσινοι θα ήταν στη μέση του βαθμολογικού πίνακα εάν συμμετείχαν στο πρωτάθλημα της χώρας του.
«Στο ολλανδικό κοινό, η Ομόνοια είναι φυσικά μια άγνωστη ομάδα. Αλλά για μένα είναι γνώριμη. Είναι ελάχιστα πράγματα γνωστά για το κυπριακό πρωτάθλημα, γεγονός που κρύβει μια υποτίμηση για τις κυπριακές ομάδες»,
«Πάντα παρομοιάζω τον ΑΠΟΕΛ ως τον Άγιαξ της Κύπρου και συγκρίνω την Ομόνοια με τον Φέγενοορντ. Είναι ένας λαϊκός σύλλογος. Ως παίκτης ένιωθα πάντα τη συναισθηματική πίεση από τους οπαδούς. Αν κερδίζεις τότε είσαι Θεός. Εάν χάσεις, τότε μπορεί να φτάσουν μέχρι το γήπεδο, τίποτα περισσότερο»,
«Στην Ολλανδία, η Ομόνοια θα ήταν στη μέση της βαθμολογίας, όχι πιο πάνω. Ακόμα και τώρα, που η Αϊντχόφεν έχει πολλά προβλήματα, νομίζω ότι θα ήταν μεγάλη έκπληξη εάν η Ομόνοια νικήσει την Αϊντχόεφεν» ανάφερε ο παλαίμαχος πλέων ποδοσφαιριστής.