Με ανάρτηση του στα social media, ο βοηθός γενικός γραμματέας της ΚΟΠ Γιώργος Φαντάρος,σχολιάζει την απόφαση του Υπουργείου να βάλει ΣΤΟΠ σε όλα τα αθλήματα για τις ηλικίες 18 και κάτω, στις επαρχίες Λάρνακας και Αμμοχώστου.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
“Τώρα να γελώ; Να κλαίω;
Ειλικρινά δεν ξέρω!
Στοπ σε ότι έχει σχέση με τον αθλητισμό κάτω των 18 αποφάσισε το Υπουργείο Υγείας στη περιοχή Λάρνακας και Αμμοχώστου!!!! Μάλιστα αυτοί είναι οι ειδικοί, αυτοί αποφασίζουν!
Δεν μας είπαν όμως πόσο αδιάφορη τους ήταν η επιστολή που τους έστειλε πριν λίγες μέρες ο Εθνικός επισημαίνοντας ότι ενώ η επιδημία είναι σε πλήρη έξαρση στην περιοχή τους, κάποιοι… για να τηρήσουν το πρωτόκολλο τους στέλνουν αύριο με κατά βάση μια ομάδα από εφήβους!! Να αγωνιστούν με τον Απόλλωνα στη Λεμεσό…
Ο Θεός να μας ελεήσει!!!!
Και ελπίζω και εύχομαι να μην χρειαστεί να τους το θυμίσω σε λίγες μέρες…”.