Συγκεκριμένα, κατά τον χθεσινή εξέταση 59 ατόμων που ανήκουν στο δυναμικό της Νέας Σαλαμίνας δεν εντοπίστηκε κανένα κρούσμα, ωστόσο, το χημείο που ανέλαβε τις εξετάσεις, ζήτησε επανάληψη για 15 άτομα. Η νέα εξέταση κατέδειξε ότι 10 από τα 15 πρόσωπα που έκαναν επαναληπτική εξέταση, ήταν θετικά στον ιό Covid-19.
Άμεσα το Σωματείο ενεργοποίησε το πρωτόκολλο και ενημερώθηκε σχετικά το Υπουργείο Υγείας το οποίο προχωρά σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.
Η σημερινή προπόνηση έχει ήδη αναβληθεί, με τα κρούσματα να τίθενται σε περιορισμό. Σε αυτοπεριορισμό τέθηκαν και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.
Όπως προβλέπεται στο πρωτόκολλο της ΚΟΠ, αναβάλλεται ο επόμενος αγώνας της Νέας Σαλαμίνας που ήταν προγραμματισμένος για την ερχόμενη Δευτέρα με αντίπαλο τη Δόξα Κατωκοπιάς.
Νέα Σαλαμίνα: "Σταματήστε να ασχολείστε με ονοματολογία..."