Για την περίπτωση Φράνσις Ουζόχο αναφέρθηκε ο Σταύρος Παπασταύρου, στην εκπομπή της primetel, "total green"..
"Δυστυχώς διαλέξαμε να εμπιστευτούμε έναν άνθρωπο που δεν έπρεπε να εμπιστευτούμε και αυτό είναι ένα λάθος μας και πρέπει να το παραδεχτούμε. Για 2 μήνες αυτός ο άνθρωπος, ο κύριος Καραβίδας μας κορόιδευε… Μετά από 2 μήνες μας είπε ότι πρέπει να πληρώσουμε 200 χιλιάδες καθαρά και 200 χιλιάδες μαύρα. Εμείς του είπαμε δεν έχουμε μαύρα λεφτά. Μετά από 2 μέρες ανακοινώθηκε από το ΑΠΟΕΛ. Φυσικά αυτό ήταν απόδειξη ότι είχε συμφωνήσει με το ΑΠΟΕΛ και ήρθε να μας παίξει τον έξυπνο. Πρέπει τελικά η ΚΟΠ να αποφασίσει ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος. Είναι πρόεδρος ομάδας; Ατζέντης; Ή δουλειά του να ξεπλένει χρήμα";