Ένα insta-story του Άμρ Ουάρντα από το αεροδρόμιο έβαλε φωτιά...
Συγκεκριμένα ο Αιγύπτιος μέσος που ανήκει στον ΠΑΟΚ, έφτασε στην Κύπρο και όπως όλα δείχνουν τα έχει βρει με μια από τις ομάδες του ΒIG-6.
Να θυμίσουμε ότι ο Ουάρντα διατηρεί συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, με την ομάδα της Θεσσαλονίκης να του δίνει το ελεύθερο για το που θα συνεχίσει την καριέρα του, μιας και δεν υπολογίζεται την νέα σεζόν...
