"Η αγωνιστική φιλοσοφία δεν αλλάζει. Οι ποδοσφαιριστές θα την ακολουθήσουν ακόμα κι αν αναλυθεί μόνο στα πορτογαλικά. Είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι. Γνωρίζουμε την αντίπαλο μας ... Στόχος μας είναι η νίκη ..." Ο Φερνάντο Σάντος σχολιάζοντας τα όσα του καταλογίζει με ανακοίνωση της η ΠΑΕ Παναθηναϊκός σχετικά με τους τραυματισμούς των Χριστοδουλόπουλου και Βύντρα απέφυγε να ανεβάσει τους τόνους, παρέμεινε νηφάλιος και ψύχραιμος στέλνοντας το μήνυμα ότι αυτό που προέχει αυτή την ώρα είναι η προάσπιση του κλίματος ηρεμίας που κυριαρχεί στις τάξεις της ομάδας και η προσήλωση στον αγωνιστικό στόχο που δεν είναι άλλος απο τη νίκη στον αγώνα με αντίπαλο την Βοσνία.
Ο Πορτογάλος προπονητής, πιστός στην προσφιλή του τακτική, κράτησε κλειστά τα χαρτιά του σχετικά με τους ένδεκα που θα ξεκινήσουν τον αυριανό αγώνα. Υπήρξε, όμως, ιδιαίτερα αποκαλυπτικός σχετικά με την αγωνιστική τακτική. " Το σύστημα δεν αλλάζει. Θα αγωνιστούμε όπως και τους προηγούμενους αγώνες".
4-4-2, λοιπόν, και ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας από πλευράς της εθνικής μας ομάδας με αντίπαλο την βασική διεκδικήτρια της πρώτης θέσης του ομίλου μας και την απευθείας πρόκριση στα τελικά του παγκοσμίου κυπέλλου στη Βραζιλία.
Σ´ αυτό το θέμα ο ομοσπονδιακός προπονητής δεν φείσθηκε λόγων. Επανέλαβε ότι αυτό που επιδιώκει η εθνική μας ομάδα σε κάθε αγώαν και μάλιστα ανεξάρτητα απο το όνομα της αντιπάλου είναι να παίζει ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας. Ανέφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τον πρόσφατο αγώνα με την Ρωσία στην Πολωνία αλλά και αυτόν με την Γερμανία όπου για ένα μεγάλο άλλο χρονικό διάστημα η εθνική μας διατήρησε την πρωτοβουλία των κινήσεων.
"Δεν τα καταφέραμε, αν και το επιδιώξαμε στον εκτός έδρας αγώνα με την Κροατία. Για ενενήντα λεπτά κλειστήκαμε στην άμυνα μας αλλά αυτό δεν οφείλεται στην απόφαση μας να παίξουμε αμυντικά. Οφείλεται στην υπεροχή των αντιπάλων μας" επεσήμανε ο ομοσπονδιακός προπονητής.
Παιχνίδι πρωτοβουλίας, λοιπόν, απο πλευράς εθνικής ομάδας, εκτός και αν μας υποχρεώσουν οι αντίπαλοι μας σε παιχνίδι αναμονής, θα πρέπει να περιμένουν οι χιλιάδες των οπαδών της εθνικής που αναμένεται να κατακλύσουν τις εξέδρες του " Γ. Καραϊσκάκη". Παιχνίδι πρωτοβουλίας απο πελυράς διεθνών με στόχο την νίκη, " παιχνίδι" υπομονής απο πλευράς των φιλάθλων που οφείλουν να σταθούν απο το πρώτο έως και το τελευταίο δευτερόλεπτο στο πλευρό των διεθνών μας ανεξάρτητα απο την εμφάνιση και το αποτέλεσμα.
Ο Καρνέζης αναμένεται να ξεκινήσει κάτω απο τα δοκάρια. Ο Τοροσίδης δεξιά με τον Σπυρόπουλο αριστερά θα σηκώσουν το βάρος της αναχαίτησης των ακραίων επιθετικών της Βοσνίας. Ο Παπασταθόπουλος με τον Μαλεζά (στη θέση του Κυριάκου Παπαδόπουλου που αποκλείστηκε λόγω ... ανεμοβλογιάς) θα ελέγχουν όχι μόνο την εναέρια κυκλοφορία στο κέντρο της άμυνας αλλά και τις κινήσεις του Τζέκο να ... μπουκάρει στο μετόπισθεν μας.
Οι ... τρεις σωματοφύλακες της μεσαίας γραμμής ( Τζιόλης, Μανιάτης και Φορτούνης ) με τον ... Ντ´Αρντανιάν ( Κατσουράνη) θα αναλάβουν το ρόλο όχι μόνο να περιορίσουν τη δραστηριότητα των Βόσνιων μέσων αλλά και να συμβάλλουν αποφασιστικά στον αποσυντονισμό της άμυνας των φιλοξενούμενων και το τίναγμα του ... πλεχτού.
Ο Γιώργος Σαμαράς με τον Φάνη Γκέκα καλούνται να αποδείξουν για μια ακόμα φορά ότι η σχέση τους με τα δίχτυα δεν είναι πρόσκαιρη, τυχαία και ευκαιριακή αλλά οτι είναι μόνιμη και σε στέρεες βάσεις. Δεν αποκλείεται, βέβαια, στους τρείς σωματοφύλακες και στη θέση του Μανιάτη να εμφανιστεί ο Σωτήρης Νίνης ή αντί του Γκέκα να δούμε στον αγωνιστικό χώρο του "Γ. Καραϊσκάκη" τον ιδιαίτερα φορμαρισμένο τον τελευταίο καιρό Κώστα Μήτρογλου. Ο τελευταίος το δικαιούται υποστηρίζουν οι φανατικοί οπαδοί του Ολυμπιακού λόγω της γκολάρας που πέτυχε σε βάρος της Αρσεναλ στο "Emirates" αλλά και του γεγονότος ότι θα αγωνιστεί στο "σπίτι" του.
Ο Φερνάντο Σάντος έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Αυτός έχει τα γένια οπότε δικαιούται να έχει και τα χέρια. Κι ας μην ξεχνάμε ότι η εθνική μας ομάδα γράφει ιστορία. Κυνηγάει την κατάρριψη του ρεκόρ του αήττητου των 17 συνεχόμενων αγώνων σε επίσημα και φιλικά. Μετράει ήδη τρία στα τρία. Καλή επιτυχία. Θα είμαστε εκεί. Οπως πάντα.