Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αναλυτικά τα όσα είπε ο ισχυρός ανδρας της Κυρίας:  Δεχθήκαμε πολλές φορές την ερώτηση γιατί δεν γίνονται δημοσιογραφικές μετά το παιχνίδι. Εδώ γίνονται οι διασκέψεις μας γιατί εδώ είναι η έδρα μας. Αν γίνονταν στην Λευκωσία, μπορεί να είχαμε και 20 δημοσιογράφους κάτι που θεωρώ προσβλητικό για την ομάδα. Δεν ήταν απόφαση του προπονητή να μην γίνονται διασκέψεις, ήταν δική μου.

Η σημερινή διάσκεψη είναι για να θείξουμε τρία θέματα που απασχολούν τον κόσμο και εμάς: Την διαιτησία, την βία στα γήπεδα και στο οικονομικό, που είναι το θέμα της εποχής.

Όσον αφορά τη διαιτησία δήλωσε:Γίνεται πολύς ντόρος για την διαιτησία τώρα τελευταία και γιατί δεν καταγγέλουμε μια διαιτησία. Ξεκαθαρίζω ότι γίνονται τεράστιες προσπάθειες από όλα τα σωματεία ώστε να βελτιωθεί κάτι που ξέρουμε ότι έχει προβλήματα. Με το να καταγγείλεις τη διαιτησία δεν είναι θέμα οικονομικό. Σημασία έχει να πάνε τα μηνύματα εκεί που πρέπει, χωρίς τυμπανοκρουσίες. Έχουμε πλήρη επίγνωση του τι κάνουμε. Χωρίς να συμπεριφερόμαστε σαν οπαδοί, οφείλουμε να προστατέψουμε τα συμφέροντα μας.

Για την διαιτησία με τον Απόλλωνα, ήταν ένας νεός διαιτητής. Δεσμευτήκαμε ότι θα στηρίξουμε την διαιτησία. Με το να καταγγείλεις ένα νέο παιδί που έκανε λάθη, δεν του επιτρέπεις να δουλέψει και να βελτιωθεί. Αυτό δεν είναι αδυναμία από πλευράς μας. Είναι μια πολιτική ήπιων τόνων, με απευθείας επικοινωνία με την Ομοσπονδία. Είμαι σίγουρος ότι θα γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις από τους αρμόδιου προς εκείνους που πρέπει να γίνουν, ώστε να ανέβει το επίπεδο της διαιτησίας.

Σύντομα θα δουμε αν αυτή η πολιτική είναι σωστή. Τώρα έτσι νοιώθουμε. Πρέπει να μπει νέο αίμα στην Κυπριακή διαιτησία. Πιστεύουμε ότι οι περσινές μας φωνές έπιασαν τόπο και ότι έγιναν αλλαγές. Υπάρχουν καλά σημάδια για βελτίωση. Τι να κάνουμε, θα τους στηρίξουμε. Θα πλάσουμε διαιτητές;

Για τη βία η οποία  μαστίζει τα κυπριακά γήπεδα τόνισε: ήμερα ήμουν παρών σε μια δημοσιογραφική που είχε να κάνει με την μεταφορά από την Βόρεια στη Νότια. Αυτό έγινε για να γίνονται σε καλύτερες συνθήκες τα παιχνίδια. Το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδι. Θέλουμε οικογένειες στο γήπεδο, παιδιά και ηλικιωμένους. Κάποιοι μπορεί να έρχονται στο γήπεδο για να εκτονωθούν, όμως είμαστε υπόχρεοι να προστατέψουμε το Κυπριακό ποδόσφαιρο, την Ανόρθωση και του σωστούς φιλάθλους. Η  βία είναι κοινωνικό φαινόμενο και πρέπει να βρούμε τρόπο να την εξαλείψουμε από τα γήπεδα. Αυτό θα λύσει πολλά προβλήματα για τα σωματεία. Προβλήματα ασφάλειας αλλά και οικονομικά. 

Με Ντίλα Γκόρι και ΕΝΠ έγιναν απαράδεκτα πράγματα για την ιστορία της ομάδας. Χωρίς να δημοσιοποιούμε τι κάναμε, πήραμε πολύ τολμηρές αποφάσεις που έχουν να κάνουν και με αποβολή από το γήπεδο, των κακών φιλάθλων. Αυτό έχει γίνει. Δεν πρόκειται να πάρουμε ρίσκα. Δεν είναι εύκολο για ένα ΔΣ από μόνο του να εξαλείψει αυτό το φαινόμενο. Δεν θέλουμε να κάνουμε εκκλησία το γήπεδο αλλά υπάρχουν όρια. Ο κόσμος της Ανόρθωσης να μας αφήσει να δουλέψουμε και να μας βοηθήσει. Ακόμα και με τους πιο θερμόαιμους - τους οργανωμένους - εμείς θέλουμε συνεργασία. Πρέπει να καταλάβουν ότι βλάπτουν το σωματείο και τον εαυτό τους.Γενικά τα οικονομικά βρίσκονται σήμερα σε άθλια κατάσταση στην Κύπρο και αυτό μας επηρεάζει. Έχουν περάσει οι εποχές που δεν είχαμε άλλο χώρο να βάλουμε χορηγούς στις φανέλες. Από αυτά που υπολογίζαμε, είμαστε κάτω από το 50 τοις εκατό. Φέτος μειώσαμε τις τιμές στα διαρκείας όμως είμαστε και εδώ 20 τοις 100 κάτω στις εισπράξεις. Για αυτό δεν φταίει ο κόσμος φυσικά. Όμως η Ανόρθωση είναι ομάδα που πρέπει να παίρνει τίτλους. Αυτό θα γίνει με την συμβολή του κόσμου, είτε με ένα ευρώ, είτε με δέκα χιλιάδες ευρώ από αυτούς που μπορούν.

Για το μείζον θέμα της εποχής,το οικονομικό, οι άνθρωποι της ομάδας έχουν σκεφτεί δύο τρόπους για να πάρει ανάσα η ομάδα μέσω του κόσμου της:Έχουμε σκεφτεί δυο τρόπους για να ζητήσουμε την βοήθεια του κόσμου. Το ένα ονομάζεται "Είμαι Ανόρθωση, υπογράφω και γράφομαι στην ιστορία". Με αυτό θα ανοικτεί ένα βιβλίο στο μουσείο της ομάδας. Υπάρχει μίνιμουμ ποσό εισφοράς τα 250 ευρώ και όλοι θα γράφονται ως δωρητές της ομάδας. Δεν ξεχωρίζουμε τους Ανορθωσιάτες με βάση το εισόδημα τους. Αυτό είναι ένα πρόγραμμα δωρητών και καλούμε τον κόσμο να μας στηρίξει. 250 ευρώ είναι ένας καφές λιγότερος κάθε δυο μέρες, με τις τιμές που έχει ο καφές στην Κύπρο! Σήμερα έχω πάρει προσωπικά εφτά εισφορές. Είμαι πολύ αισιόδοξος γιατί πήρα τηλεφωνήματα που δεν περίμενα.

Το δεύτερο πρόγραμμα αφορά την δημιουργία του δικού μας "Χρυσού Οσηγού". Είναι οι "Μπλέ Σελίδες" όπου ο κάθε ένας από εμάς πρέπει να καταγραφεί. Θέλουμε να καταγράψουμε τον κάθε Ανορθωσιάτη και την κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει επαφή με τον Ανορθωσιάτη και τον Αμμοχωστιανό. Με μια εισφορά 25 ευρώ, ο κάθε Ανορθωσιάτης καταγράφει όποιο στοιχείο θέλει να δώσει και έτσι μας δίνει την ευκαιρία να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο και να ξέρουμε ότι σε μια δύσκολη στιγμή, έστω και 25 ευρώ έχει βάλει για το καλό της ομάδας του. Όσο για τις επιχειρήσεις, μπορούν να καταγράφονται με 350 ευρώ. Αυτό αφορά και επαγγελματίες, όχι μόνο εταιρείες. Έχουμε σαν στόχο να ξεπεράσουμε τις 1000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Είναι ένα πάρε-δώσε για τους Ανορθωσιάτες.

Το όνειρο μας είναι να παραδώσουμε μια Ανόρθωση χωρίς χρέη. Θα μου πείτε "μα ζεις στο φεγγάρι;". Τουλάχιστο θα προσπαθήσουμε. Δεν έχουμε επιλογή. Έρχεται το financial fair play και δεν είναι αστεία πράγματα. Για να μπορούμε να παίζουμε ποδόσφαιρο στην πρώτη κατηγορία, πρέπει να φέρουμε όλοι το νου μας.

Για τα κριτήρια: Θα τα περάσουμε γιατί έχουμε πληρώσει τις υποχρεώσεις μας. Την περασμένη βδομάδα έπρεπε να μαζέψουμε 200 χιλιάδες σε εφτά μέρες. Αυτό δεν είναι εύκολο.

Σε ερώτηση για το πόσο ακριβώς είναι ο προϋπολογισμός της ομάδας και πόσα είναι τα χρέη: Δεν έχω ακριβείς αριθμούς και επίσης δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε αυτά, σε μια δημοσιογραφική. Θα τα πω στη γενική συνέλευση. Χρειαζόμαστε ένα ποσό του 1-1,5 εκατομμυρίου για cash flow. Δεν είναι ότι φοβόμαστε και ότι δεν έχουμε διαφάνεια και δεν μίλουμε. Δεν φοβόμαστε. Πάντα λέμε την αλήθεια.