Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τοποθέτηση με ανάρτηση από τον εκ των αντιπροέδρων της ΚΟΠ Μιχάλη Ππεκρή.

Η ανάρτηση του:

Με βάση την νέα τάξη πραγμάτων η βιωσιμότητα των σωματείων μας πρέπει να είναι το κύριο μέλημα μας.

Με την διακοπή του πρωταθλήματος αλλαζουν πλέον όλα τα δεδομένα και η οικονομική ζημιά που προκαλεί, σε συνέχεια με την πανδημία του κορωνοϊού σχεδόν σε όλα τα σωματεία μας, είναι τεράστια. Το ποδόσφαιρο είναι δεδομένο ότι θα επηρεαστεί και η επόμενη μέρα θα βρει τις ομάδες μας ενώπιον σημαντικών αποφάσεων.

Ο καθένας πλέον θα πρέπει να αναλάβει της ευθύνες των αποφάσεων του.