Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μιλώντας στον Super Sport fm 104.0 ο Γενικός Γραμματέας της ΚΟΠ Φοίβος Βάκη τόνισε ότι πάρθηκε η απόφαση να μην αναδείξουν πρωταθλητές.

«Όχι δεν θα δοθεί πρωτάθλημα. Δεν είδα επιστολή της Ομόνοιας να το ζητά. Το ζήτησε ο κ. Παπασταύρου σε μια επαφή με τον πρόεδρο της ΚΟΠ. Σε καμιά κατηγορία δεν θα ανακηρυχτεί πρωταθλητής, αυτή είναι η απόφαση» δήλωσε ο κ. Βάκη.