Ο Πρόεδρος της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας, μεταξύ άλλων, στις απαντήσεις του στα ΜΜΕ, τοποθετήθηκε και για το θέμα των οργανωμένων οπαδών σε σχετική ερώτηση του kerkida.net.
Αναλυτικά:
«Είμαι για δεκαετίες στο ποδόσφαιρο και να μου επιτρέψετε, έστω το ελάχιστο, να νιώθω και εγώ φίλαθλος. Ναι, θέλουμε και εμείς να γεμίσουν τα γήπεδα με σωστούς και αγνούς φιλάθλους που αγαπούν το ποδόσφαιρο και υποστηρίζουν, χωρίς ακρότητες, τις ομάδες τους. Σύντομα θα καλέσω της ηγεσίες των σωματείων μας να ανοίξουν ένα διάλογο με τα οργανωμένα σύνολα των φιλάθλων. Επιθυμώ αυτός ο δημόσιος διάλογος να γίνει από την αιγίδα μου. Η Ομοσπονδία είναι η πρώτη που επιδιώκει την παρουσία φιλάθλων κάθε ηλικίας στα γήπεδα. Έχουμε ανάγκη τον παλμό της κερκίδας και όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη ερώτηση, θα συσταθεί ειδική ομάδα με τη συμμετοχή και εμπειρογνωμόνων για τη διαμόρφωση προτάσεων, μεταξύ αυτών και η διεξαγωγή αγώνων με την παρουσία φιλάθλων από το ξεκίνημα της νέας χρονιάς».