Μετά από ψηφοφορία το Δ.Σ της ΚΟΠ έχει εγκρίνει την διακοπή των εγχώριων διοργανώσεων, του πρωταθλήματος CYTA και του κυπέλου COCA COLA.
Την ίδια ώρα, όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, προκύπτει και αύξηση των ομάδων από 12 σε 14, με άνοδο του Ερμή και της Καρμιώτισσας χωρίς να γίνει κάποιος υποβιβασμός ομάδας από την Α' κατηγορία. Αυτό, οι 14 δηλαδή ομάδες, θα ισχύσει μόνο για την επόμενη περίοδο και από την μεθεπόμενη θα επανέλθουμε στις 12.
Το πλάνο προβλέπει ότι δεν θα ανακηρυχθεί πρωταθλήτρια στην περίοδο που διανύσαμε, η Ομόνοια θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο Τσιάμπιονς Λιγκ, και η Ανόρθωση το ΑΠΟΕΛ και ο Απόλλων στο Γιουρόπα Λιγκ της επόμενης περιόδου.