Στην σημερινή επιστολή της προς την ΚΟΠ, η Ανόρθωση ανέλυσε στην ομοσπονδία τις σκέψεις της για συνέχεια του πρωταθλήματος.
Σε ένα από τα σημεία αυτά η Κυρία πρότεινε ότι σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η σεζόν υπάρχει λύση για την ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Κύπρο στο Τσάμπιονς Λίγκ. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, η Ανόρθωση θα πάρει μέτρα κατά της ομοσπονδίας εάν χρήσει πρωταθλήτρια την Ομόνοια ή της δώσει το εισιτήριο του Τσάμπιος Λίγκ.
Από την πλευρά της η ομάδα της Αμμόχωστου προτείνει μια εναλλακτική λύση. Δηλαδή έναν αγώνα μπαράζ με την Ομόνοια για να κριθεί το εισιτήριο του Τσάμπιονς Λίγκ σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η σεζόν.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα: