Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Aνακοίνωση εξέδωσε το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής ο Ερμής:

"Καλημέρα προς όλους και όλες ελπίζουμε να είστε όλοι και όλες υγιείς!!

Παρότι αυτές οι ημέρες είναι ημέρες Αργίας ..Εμείς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε επιστολές αποδοχής της πρότασης μας ( για Άμεση Γενική Συνέλευση με την Κ.Ο.Π.)

από τα άλλα Σωματεία.. ...

ΉΔΗ το έκαναν και οι : Π.Ο. ΞΥΛΟΤΥΜΠΟΥ και η ΕΝΩΣΙΣ ΝΕΩΝ ΠΑΡΑΛΙΜΝΙΟΥ !!.......Αυτό δείχνει.. ότι όλα τα Σωματεία...αγωνιούν για το μέλλον τους οπως και .......για το άμεσο μέλλον του αθλήματος...και επιθυμούν..... σύντομα να δοθεί ....<ένα τελος> στην υφιστάμενη ασάφεια- αβεβαιότητα...σε όλα τα ποδοσφαιρικά πεπραγμένα.. στην χώρα μας λόγω του Covid 19!!..

Πρέπει σύντομα να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τελεσίδικες αποφάσεις.....από τους αρμόδιους φορείς... ,οπου μέσα από τις σωστές και λογικές επιλογές αυτών...να έρθει και η <ΑΝΑΣΤΑΣΗ>..... των Σωματείων και ιδίως αυτών των μικρών κατηγοριών!!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ-ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΗΡΕΜΊΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

Θα τα <ξαναπουμε> πάλι από εδω με ότι τυχόν νέα προκύψουν από την Τρίτη του Πάσχα 21.4.2020 και μετά...."

#ermisfc #latestinfo #greetings #post #cyprus"