Με ανάρτησή της η διοίκηση του Ερμή τοποθετείται γύρω από τα νέα μέτρα καταπολέμησης του κορωνοϊού.
Αναλυτικά όσα αναφέρονται:
«Χαιρετισμος-Διαπιστωσεις :
Φίλοι και Φίλες ,
Καλό μεσημέρι σε όλους και όλες!!
Από τις 18.00μμ σήμερα λοιπόν.. απαγόρευση κυκλοφορίας…θα το περάσουμε και αυτό..
Προσωπική μας άποψη για τα ποδοσφαιρικά δρώμενα είναι ότι αργά ή γρήγορα και η Κ.Ο.Π. και η κάθε Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία κάθε χωρας θα ανακοινώσουν οριστικό τερματισμό των Πρωταθληματων.
Βάσει της τωρινής καταστασης με τα μέτρα για τον ιό Παγκόσμια.. …
Δεν < βγαίνουν>…με τίποτε οι ημερομηνίες…για επαναπροετοιμασια ομάδων μέσα στον Απρίλιο.. για επανέναρξη πρωταθληματων αρχές Μαΐου για να τελειώσουν τέλος Ιουνίου και μετά τον Ιούλιο για να ξεκινήσει η επόμενη σαιζόν !!
Το δίκαιο Έτσι όπως ήρθαν τωρα τα πράγματα είναι να ισχύσουν οι τωρινές βαθμολογίες και να γίνουν οι λογικές αναδιαρθρώσεις των κατηγοριών.
Ποδόσφαιρο.. για φέτος τέλος…