Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανάρτησή της η διοίκηση του Ερμή τοποθετείται γύρω από τα νέα μέτρα καταπολέμησης του κορωνοϊού.

Αναλυτικά όσα αναφέρονται:

«Χαιρετισμος-Διαπιστωσεις :

Φίλοι και Φίλες ,

Καλό μεσημέρι σε όλους και όλες!!

Από τις 18.00μμ σήμερα λοιπόν.. απαγόρευση κυκλοφορίας…θα το περάσουμε και αυτό..

Προσωπική μας άποψη για τα ποδοσφαιρικά δρώμενα είναι ότι αργά ή γρήγορα και η Κ.Ο.Π. και η κάθε Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία κάθε χωρας θα ανακοινώσουν οριστικό τερματισμό των Πρωταθληματων.

Βάσει της τωρινής καταστασης με τα μέτρα για τον ιό Παγκόσμια.. …

Δεν < βγαίνουν>…με τίποτε οι ημερομηνίες…για επαναπροετοιμασια ομάδων μέσα στον Απρίλιο.. για επανέναρξη πρωταθληματων αρχές Μαΐου για να τελειώσουν τέλος Ιουνίου και μετά τον Ιούλιο για να ξεκινήσει η επόμενη σαιζόν !!

Το δίκαιο Έτσι όπως ήρθαν τωρα τα πράγματα είναι να ισχύσουν οι τωρινές βαθμολογίες και να γίνουν οι λογικές αναδιαρθρώσεις των κατηγοριών.

Ποδόσφαιρο.. για φέτος τέλος…