Την αισιοδοξία του, για μετάδοση όλων των αγώνων του κυπριακού πρωταθλήματος σε ανοικτή ζώνη εξέφρασε ο πρόεδρο της ΚΟΠ, Γιώργος Κούμας, μιλώντας στην Cytavision πριν από την έναρξη του εντός έδρας αγώνα της Εθνικής Κύπρου Γυναικών με αντίπαλο την Αλβανία.
Η σχετική τοποθέτηση:
«Η Ομοσπονδία έκανε κάποιες επαφές. Ευελπιστούμε ότι και οι άλλες δυο πλατφόρμες θα δώσουν την δυνατότητα ο καθένας να μπορέσει να δει τα παιχνίδια από το σπίτι του. Ήταν πάρα πολύ θετική η παρέμβαση του ΠτΔ για να υπάρχει αυτή τη δυνατότητα. Ευελπιστώ ότι θα έχουμε θετική ανταπόκριση και θα μπορέσει ο κόσμος να δει με ασφάλεια τους αγώνες».