Σε φορτισμένο κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η άτυπη γενική συνέλευση της ΚΟΠ με κύριο θέμα συζήτησης τα θέματα διαιτησίας.
Ηταν κοινή η παραδοχή ότι υπάρχει πρόβλημα και ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Ο πρόεδρος της ΚΟΠ αποκάλυψε ότι ξένοι διαιτητές θα έρuoyn πριν το τέλος της πρώτης φάσης του πρωταθλήματος ενώ διαμήνυσε όπως είδαμε και νωρίτερα, και στη διάρκεια της συνέλευσης, ότι οι ίδιοι οι άνθρωποι του ποδοσφαίρου πρέπει να λύσουν τα προβλήματα του ζητώντας τις απόψεις των προέδρων.
Υπήρξαν εισηγήσεις για άμεσα μέτρα όπως η πρόταση της Ομόνοιας, η οποία όπως πληροφορούμαστε αφορούσε μεταξύ άλλων τον ορισμό του Λεόντιου Τράττου ως αρχιδιαιτητή, που δεν υιοθετήθηκε από τα άλλα σωματεία και θα συζητηθεί στην εκτελεστική επιτροπή. Θα δούμε σε λίγο και σχετική δήλωση του Ανδρέα Δημητριου της Ομόνοιας. Συζητήθηκαν και τα προβλήματα από το στοίχημα και τους κόκκινους φακέλλους με τις τιμωρίες με τον πρόεδρο του Ερμή Λούκα Φανιέρο να αποχωρεί πριν το τέλος της συνέλευσης. Ο πρόεδρος της ΚΟΠ τόνισε ότι διέκρινε την αποφασιστικότητα των παραγόντων να λύσουν τα προβλήματα. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΑΕΛ τόνισε ότι πρέπει οι υπεύθυνοι που έχουν αποτυχει στα θέματα διαιτησίας πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα.