Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η αναποδιά άρχισε από τη χθεσινή αναχώρηση, που καθυστέρησε για πέντε ώρες. Αντί στις 5 το απόγευμα, η αναχώρηση για το Κίεβο έγινε στις 10 το βράδυ. Αποτέλεσμα ήταν να μην προλάβει η αποστολή την πτήση σύνδεσης για την Οδησσό που ήταν προγραμματισμένη για τις 7μμ.

Αποτέλεσμα, ήταν η ομάδα να διανυκτερεύσει στο Κίεβο και να αναχωρήσει… ανά γκρουπ για την Οδησσό, αφού υπήρχε άλλο απρόβλεπτο εμπόδιο. Παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα στα ηλεκτρονικά συστήματα των Ουκρανών.

Έτσι το ένα γκρουπ- αποτελούμενο από δέκα άτομα- αναχώρησε στις 8.15 το πρωί για την Οδησσό, από όπου θα μεταβεί οδικώς στο Γιούσνι- ενώ το άλλο θα αναχωρήσει στις 2.30μμ.

«Ειναι πολύ μεγάλη η ταλαιπωρία. Ακόμη είμαστε στο Κίεβο. Πέρα από την κούραση- σωματική και ψυχική- υπάρχει και η έλλειψη προπόνησης. Τα παιδιά έχουν να κάνουν προπόνηση από τη Πέμπτη (6 Αυγούστου). Ελπίζω να καταφέρουν να προπονηθούν έστω και μια φορά πριν τον αγώνα».

Αυτά λέει εμφανώς ταλαιπωρημένος, ο αρχηγός αποστολής και Πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικών ομάδων κ. Κλέαρχος Χαραλάμπους.

Η Εθνική ομάδα αναμένεται να πραγματοποιήσει σήμερα (Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου) το απόγευμα προπόνηση. Τουλάχιστον να προλάβει να κάνει μια προπόνηση πριν τον αυριανό αγώνα.

Απο ΚΟΚ