Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ομοσπονδιακού μας τεχνικού:
«Είναι σημαντικό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες. Είναι το ξεκίνημα μιας νέας διοργάνωσης και θέλουμε να αρχίσουμε την προσπάθεια μας με ένα θετικό αποτέλεσμα, το οποίο θα μας βοηθήσει και στον εντός έδρας αγώνα που ακολουθεί με την Ισλανδία.
Παίζουμε σε ένα ισορροπημένο όμιλο, στον οποίο, θεωρώ ότι έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα η Ελβετία. Ο κάθε αγώνας είναι σημαντικός και όλες οι ομάδες θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν στον καλύτερο δυνατό βαθμό την έδρα τους.
Αυτό θα προσπαθήσουν να κάνουν αύριο και οι Αλβανοί και ο δικός μας στόχος είναι να μην τους το επιτρέψουμε. Ξέρουμε πόσο δυνατή είναι η Αλβανία στην έδρα της και θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε αυτό που πρέπει για να ανταπεξέλθουμε».