Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Λονδίνο βάφτηκε στα «κόκκινα» και ο κόσμος του Ολυμπιακού τραγούδησε το «είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό» και στους κεντρικούς δρόμους της αγγλικής πόλης.

Δείτε πιο κάτω το βίντεο που ανέβηκε στο Facebook της Θύρας 7...

Πηγή: gazzetta.gr