Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Την προετοιμασία της για τον 7ο της αγώνα  στην προκριματική φάση του Ευρωπαικού πρωταθλήματος άρχισε η Εθνικής μας ομαδα των αντρών ενόψει του αγώνα της Πέμπτης στο Καζακσταν. 

Η Κυπρος ισοβαθμεί με το Καζακστάν στην τρίτη θέση με 7 βαθμούς γι αυτό στοχος των διεθνών μας μέσα στην Αστάνα Αρένα είναι μονο η νικη, αφού καραδοκει η Σκωτία στην τέταρτη θέση με έναν βαθμό λιγότερο. 

Θα ακολουθησει την Κυριακή η αναμέτρηση με την δευτερη Ρωσία στο ΓΣΠ. 

Μεσα απο αυτά τα δύο παιχνιδια θα διαφανει αν θα μπορεσουμε να διεκδικήσουμε την τιμητική τρίτη θέση. Πιθανότητες πρόκρισης δεν υπάρχουν. 

Η ΚΟΠ ενημέρωσε για τους τραυματισμούς των Εφραίμ και Αβραάμ οι οποίοι έμειναν εκτός αποστολής της Εθνικής ομάδας. Τους εξέτασε μάλιστα και ο γιατρός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος.

 

''Αποκλείστηκαν από την αποστολή της Εθνικής λόγω τραυματισμού οι Ανδρέας Αβραάμ και Γιώργος Εφραίμ. Ήταν παρόντες και οι δύο το απόγευμα στο ΓΣΠ και εξετάστηκαν από το γιατρό της Εθνικής''.

Η αποστολή αναχωρεί αύριο στις 9.00 το πρωί και η ομάδα μας θα προπονηθεί στις 5.00 ώρα Κύπρου στην Αστάνα Αρένα. 

Κωστάκης Αρτυματάς και Δημήτρης Χριστοφή παραχώρησαν δηλώσεις ενόψει του αγώνα με το Καζακστάν

Χριστοφή

'Έχουμε δύο δύσκολα παιχνίδια και είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα που έχουμε να προετοιμαστούμε.  Όλοι θέλουμε ν’ αγωνιστούμε με το εθνόσημο στο στήθος. Θα δώσουμε τα πάντα, όπως κάναμε και τις προηγούμενες φορές και ελπίζουμε να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα''. 

Για το αν ο αγώνας αποτελεί μια ευκαιρία για ρεβάνς της Εθνικής: ''Αντικειμενικά στο πρώτο παιχνίδι ήμασταν καλύτεροι αλλά δεν τα καταφέραμε. Από τότε νομίζω άλλαξαν τα δεδομένα όμως μπορώ να πω ότι είναι παιχνίδι της ίδιας δυναμικότητας''. 

Για το αν ο στόχος της Εθνικής είναι κατάκτηση της 3ης θέσης: ''Γιατί όχι; Στο ποδόσφαιρο είναι όλα πιθανά. Το έδειξαν και οι ομάδες μας στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα. Στόχος μας τώρα είναι να βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Θα τα δώσουμε όλα και ελπίζουμε για το καλύτερο''. 

Για την κατάσταση που βρίσκεται: ''Έχει καιρό που επέστρεψα. Ήθελα κάποια παιχνίδια, τα πήρα και είμαι πανέτοιμος Αν το κρίνει ο προπονητής ν’ αγωνιστώ θα τα δώσω όλα όπως έπραξα και στο παρελθόν για την εθνική Κύπρου''. 

Αρτυματάς

Για το Καζακστάν:

"Ξεκινάμε τη προετοιμασία μας. Πάμε εκεί στο Καζακστάν σε δύσκολες συνθήκες αγώνα αλλά θα παλέψουμε για τους τρεις βαθμούς. Μπορούμε για κάτι καλό, το δείξαμε στον αγώνα που κάναμε στο ΓΣΠ. Δείξαμε ότι μπορούμε να κτυπήσουμε το Καζακστάν. Εμείς δεν βάζουμε στόχους για 4η ή 3η θέση. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Πάμε για νίκη σε κάθε αγώνα και στο τέλος θα δούμε."

Για την Ρωσία:

"Είναι δύσκολο παιχνίδι, μαζί με τον κόσμο μας να δώσουμε το 100% και να πάρουμε τη νίκη"

Για την Ανόρθωση:

"Σίγουρα το να αγωνίζεσαι με την ομάδα σου, να κάνεις καλές εμφανίσεις, νιώθεις πιο έτοιμος στην Εθνική. Πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι για την ομάδα"