ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΕΑΚ
Οι Αμμοχωστιανοί, πάνε στην γεωργιανή πρωτεύουσα με στόχο να εξασφαλίσουν ένα καλό αποτέλεσμα, το οποίο θα τους επιτρέψει να «κτυπήσουν» την πρόκριση στον επαναληπτικό της ερχόμενης εβδομάδας, που θα γίνει στο «Αντώνης Παπαδόπουλος».
Καμιά υποτίμηση
Πάντως, όσοι θεωρούν πως το έργο της «Κυρίας» θα είναι εύκολο απέναντι στους Γεωργιανούς, θα πρέπει να αναθεωρήσουν, αφού μόλις στον προηγούμενο γύρο, η Ντίλα Γκόρι κατάφερε να αποκλείσει την Δανέζικη Άαρχους, κάνοντας μάλιστα νίκες και στα δύο μεταξύ τους παιχνίδια (2-1 εκτός έδρας και 3-1 μέσα στην Τιφλίδα).
Αν και είναι άπειρη –ευρωπαϊκά- ομάδα, εντούτοις θεωρείται ανερχόμενη δύναμη στη χώρα, καθώς στις τάξεις της έφερε αρκετούς πρωτοκλασάτους παίκτες, που κουβαλούν εμπειρία από τα πρωταθλήματα κυρίως της Ρωσίας και της Ουκρανίας.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους που κάνουν άπαντες στο στρατόπεδο των κυανόλευκων να εμφανίζονται προσεκτικοί αλλά και επιφυλακτικοί στις δηλώσεις τους, επιβεβαιώνοντας όμως από την άλλη πως θα κάνουν ό,τι περνά από τα... πόδια τους για να πάρουν ένα θετικό αποτέλεσμα.
Ούτε να το σκέφτονται
Πάντως, η φετινή σεζόν, αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της Ανόρθωσης για να διατηρηθεί σε ψηλά στάνταρ στην Ευρώπη, αφού από τη νέα σεζόν όπως είναι γνωστό, θα χάσει τους βαθμούς που μάζεψε από την ιστορική της πορεία στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, τη σεζόν 2008-09.
Οι ιθύνοντες του συλλόγου της Αμμοχώστου δεν θέλουν ούτε να το σκέφτονται πόσο αρνητικές επιπτώσεις θα έχει σε αυτούς ένας –ακόμη- πρόωρος αποκλεισμός, αφού θα καταστραφεί ολοκληρωτικά ό,τι κτίστηκε με τόσο κόπο και μόχθο τα τελευταία χρόνια...
Τα πλάνα του Λέβι
Αναφορικά με τα πλάνα που έχει ο Ρόνι Λέβι για τον αυριανό αγώνα, ο Ισραηλινός τεχνικός φέρεται να προσανατολίζεται στο να χρησιμοποιήσει την ίδια ενδεκάδα που παρέταξε στα δύο νικηφόρα ματς των κυανόλευκων κόντρα στην Λεβάντια Ταλίν. Το «αφεντικό» των Αμμοχωστιανών έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες που χρησιμοποίησε στο αρχικό σχήμα κι έτσι θεωρεί πως δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσει σε οποιεσδήποτε αλλαγές, εκτός φυσικά αν υπάρξει κανένα απρόοπτο.
Έτσι, με βάση αυτό το σκεπτικό, ο κ. Λέβι αύριο θα χρησιμοποιήσει την ακόλουθη ενδεκάδα: Κάτω από τα δοκάρια θα βρίσκεται ο Μπλάζιτς, στα αμυντικά άκρα θα παίξουν οι Μποαβεντούρα (αριστερά) και Ίλιτς (δεξιά), ενώ κεντρικό αμυντικό δίδυμο αναμένεται να είναι οι Ζορζ και Κόλιν. Από εκεί και πέρα, στο χώρο του κέντρου θα παίξει η τριάδα των Λαμπάν, Σπαντάτσιο και Αλέξα, με τους Λαμπόρδε και Κάλβο να βρίσκονται στα επιθετικά άκρα και τον Γιάννη Οκκά στην γραμμή κρούσης.
Σημειώνεται πως θέση στο αρχικό σχήμα διεκδικούν με καλές προϋποθέσεις και οι Οχαγιόν (κέντρο), Γιαν Ρέζεκ (επίθεση).
Όλα αυτά αναμένεται να ξεκαθαρίσουν και από τη σημερινή (19:30) προπόνηση που θα γίνει στο γήπεδο που θα διεξαχθεί ο αυριανός αγώνας και με την οποία θα ολοκληρωθεί η προετοιμασία της ομάδας. Μισή ώρα νωρίτερα, ο Ρόνι Λέβι θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου στους εκπροσώπους των ΜΜΕ. Σημειώνεται πως η προπόνηση θα είναι ανοιχτή μόνο το πρώτο 15λεπτο στο κοινό.
Μέσα και ο Ζούλα
Στην αποστολή αναμενόταν να συμπεριληφθεί εκτός συγκλονιστικού απροόπτου και ο Εμίλ Ζούλα, ο οποίος δηλώθηκε στην σχετική λίστα της UEFA. Κυρίως αυτό θα γίνει για να εγκλιματιστεί ο παίκτης με την ομάδα. Μάλιστα, εάν ο Ρόνι Λέβι κρίνει πως είναι έτοιμος ο Ρουμάνος επιθετικός, τότε δεν θα ήταν απίθανο να τον δούμε να παίρνει και χρόνο συμμετοχής. Κάτι παρόμοιο έγινε εξάλλου και στην περίπτωση του Οχαγιόν, με τον Ισραηλινό χαφ να τα πηγαίνει περίφημα από το πρώτο του κιόλας παιχνίδι με τη φανέλα με τον Φοίνικα στο στήθος.