Δείτε τι δήλωσαν μετά το τέλος του σημερινού αγώνα με το Βέλγιο οι διεθνείς ποδοσφαιριστές της Κύπρου...
Φώτης Παπουλής: Δεν μ’ αρέσει να είμαι ευχαριστημένος όταν χάνω
Για τον κόσμο: «Ευχαριστούμε και πάλι τον κόσμο, συγχαρητήρια και στην ΚΟΠ για όλη την προσπάθεια, είμαστε μια αλυσίδα».
Ρενάτο Μαργκάσα: Δώσαμε εύκολα γκολ, ευχαριστώ τον κόσμο
“Δεχτήκαμε νωρίς τα γκολ. Μετά δείξαμε την ποιότητα μας. Προσπαθήσαμε να παίξουμε, ειδικά στο δεύτερο μέρος. Δώσαμε εύκολα γκολ σε μια εξαιρετική ομάδα. Αλλάξαμε το σύστημα στο 2ο μέρος. Μιλήσαμε στα αποδυτήρια, είπαμε ότι πρέπει να ρισκάρουμε. Πρέπει να κρατήσουμε το δεύτερο μέρος. Ευχαριστώ τον κόσμο, είναι σημαντικό για μας που ήρθε στο γήπεδο”
Νικόλας Ιωάννου: Ήταν δύσκολο, νιώθω καλά…
«Ξέραμε πως ήταν δύσκολο παιχνίδι. Προσπαθήσαμε. Ξέραμε πόσο δύσκολο ήταν να πάρουμε κάτι, δυστυχώς δεν τα καταφέραμε».
Για την απόδοση του: «Προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Νιώθω καλά, προσπαθώ να δείχνω ότι καλύτερο μπορώ».
Γιώργος Μερκής: Κάναμε μια καλή προσπάθεια
“Όλοι ξέρουμε τι ομάδα είναι το Βέλγιο. Ήρθαμε χωρίς άγχος, προσπαθήσαμε. Ήταν καλύτεροι κατά κράτος στο πρώτο μέρος. Σταθήκαμε καλά στο 2ο, δεν μας δημιούργησαν φάσεις. Είχαμε και εμείς κάποιες προϋποθέσεις. Ήταν μια καλή προσπάθεια για μας. Θα δούμε τα λάθη και τα καλά και θα προχωρήσουμε. Τα δύο γκολ στην αρχή έπαιξαν τον ρόλο τους. Έριξαν τους ρυθμούς τους κι΄αυτοί. Μας επηρέασαν τα δύο γρήγορα γκολ. Συνεχίζουμε και βλέπουμε τα επόμενα δύο παιχνίδι”