Η κατασκευή του νέου γηπέδου της Τότεναμ προχωρά με γοργούς ρυθμούς και η διοίκηση της ομάδας του Λονδίνου, εκτιμά πως θα κάνει τα εγκαίνια του στα παιχνίδια των προημιτελικών του Champions League, μετά τη χθεσινή νίκη στη Γερμανία επί της Ντόρτμουντ με 1-0 και την πρόκριση της στην επόμενη φάση της διοργάνωσης. Το νέο γήπεδο είναι χωρητικότητας 62.000 θεατών.
Ο σύλλογος έχει περίπου 22.000 κατόχους διαρκείας και περισσότερα από 70.000 μέλη, γεγονός που σύμφωνα με τον πρόεδρο της Τότεναμ, Ντάνιελ Λίβι, καθιστούσε αναγκαία την κατασκευή ενός μεγαλύτερου γηπέδου από του "Γουαιτ Χαρτ Λέιν" (36,244).
Ο τεχνικός των «Σπερς», Μαουρίσιο Ποκετίνο, επιβεβαίωσε το σενάριο: «Μίλησα με τον πρόεδρο, Ντάνιελ Λίβι, και μου επιβεβαίωσε πως είναι πολύ πιθανό να παίξουμε στο νέο γήπεδο μας στο ματς για τα προημιτελικά του Champions League. Θα είναι καταπληκτικό για όλους και ελπίζω να γίνει.»