Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Απρόσκοπτα θα συνεχίσει πια δουλεύει ο Νεόφυτος Λάρκου, καθώς ο μεταγραφικός σχεδιασμός εκτός απρόοπτου ολοκληρώθηκε με την απόκτηση του Πορτογάλου αμυντικού μέσου Ζοάο Αλβες. Ο Aλβες βρίσκεται στην Πολωνία, όπου θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά τις επόμενες μέρες αναμένεται ότι θα ακολουθήσει εδικό πρόγραμμα εκγύμνασης. Ευχάριστα ήταν τα ιατρικά νέα που ήρθαν από την Γερμανία για τον Γιώργο Εφραίμ.

Οι εξετάσεις που υποβλήθηκε κατέδειξαν ότι η κατάστασή του έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση. Θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα που του έχει δοθεί για κάποιες μέρες και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι έτοιμος να επανέλθει σε κανονικό ρυθμό προπόνησης.

Σε μία άλλη εξέλιξη, παλιές δόξες των πρασίνων κάλεσαν το κόσμο της Ομόνοιας να προμηθευτεί τα εισιτήρια διαρκείας ενισχύοντας οικονομικά το σωματείο στις δύσκολές στιγμές που περνά.

Μετά από πρωτοβουλία του ομίλου παλαιμάχων της ομάδας μας, πραγματοποιήθηκε σήμερα δημοσιογραφική διάσκεψη, στο συνεδριακό κέντρο του ΓΣΠ, με θέμα την εκστρατεία διάθεσης εισιτηρίων διαρκείας. Τη διοίκηση εκπροσώπησε ο υπεύθυνος επικοινωνίας, Παύλος Χρυσάνθου, ενώ από πλευράς παλαιμάχων το παρών τους έδωσαν ο πρόεδρος του ομίλου (και β’ αντιπρόεδρος του σωματείου), Νίκος Χαραλάμπους, καθώς και οι Σωτήρης Καϊάφας, Αντρέας Κανάρης και Αντρέας Κάντηλος,

Ο Νίκος Χαραλάμπους ανέφερε στην ομιλία του: «Είναι μεγάλη η χαρά που μας δίνεται να μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το μεγάλο μας κόσμο και να του πούμε πως η αγαπημένη μας ομάδα, μας έχει όσο ποτέ άλλοτε ανάγκη ενωμένους, δίπλα της, δυνατούς, σε εγρήγορση και με πάθος. Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τα οικονομικά της ομάδας μας, θα έλεγα πως είναι επιτακτική ανάγκη για κάθε Ομονοιάτη, να δώσει ανάσες στο σωματείο. Σύσσωμοι οι παλαίμαχοι, οι άνθρωποι που έγραψαν τις πρώτες σελίδες στην ιστορία της ομάδας μας, σήμερα, τάσσονται δυναμικά στο πλευρό της και καλούν τους φίλους της Ομόνοιας να στηρίξουν την προσπάθεια, παίρνοντας θέση δίπλα της.

Πάνω στα εισιτήρια διαρκείας εναποθέσαμε πολλές ελπίδες για να στηριχθεί οικονομικά το σωματείο μας. Η Ομόνοια ήταν, είναι και θα είναι η ομάδα του λαού, η ομάδα των ανθρώπων του μεροκάματου, της βιοπάλης, της προσπάθειας για ένα καλύτερο αύριο. Θεωρούμε πως είναι τρόπος ζωής για όλους μας. Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά λόγια.

Ξέρω πως για να φτάσεις στις ψυχές των ανθρώπων, πρέπει να βγάλεις λόγια καρδιάς κι εμείς, σήμερα θυμόμαστε τις παλιές εποχές, όπου το ποδόσφαιρο παιζόταν διαφορετικά, ήταν τρόπος ζωής. Παραλληλίζουμε τις εποχές των συμβολαίων και των χρημάτων, θέλουμε να πούμε ότι συμπορευόμαστε, κατανοούμε τις αλλαγές, αλλά ποτέ δεν ξεχνάμε γιατί ιδρύθηκε η Ομόνοια και για ποιους λόγους. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ονομάζεται Ομονοιάτης, αν ξεχνάει γιατί ιδρύθηκε η Ομόνοια και γιατί οδηγήθηκε στις επιτυχίες. Οφείλουμε να γίνουμε συνοδοιπόροι, να γίνουμε ένα με αυτή την ομάδα.

Γνωρίζουμε πως οι καιροί είναι δύσκολοι, η οικονομική κρίση μας μαστίζει. Όπως όμως τρώμε το μεσημέρι και το βράδυ, πρέπει να βοηθάμε και την Ομόνοια, που είναι τρόπος ζωής. Μας χρειάζεται όσο ποτέ άλλοτε. Ελπίζουμε τα μηνύματα που στέλνουμε σήμερα να πείσουν τις καρδιές των φίλων της Ομόνοιας.

Σαν παλαίμαχοι, θα αγοράσουμε 25 εισιτήρια για τους πιο αδύνατους οικονομικά παλαίμαχους, για να ενισχύσουμε την Ομόνοια. Το Δ.Σ. έχει αποφασίσει, να πάρουν όλοι από ένα εισιτήριο διαρκείας, στα VIP αξίας 1000 και πλέον ευρώ. Οφείλουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε. Το ταμείο μας χρειάζονται χρήμα για να κινηθεί η ομάδα μας. Το Δ.Σ. της Ομόνοιας έχει κάνει το παν για να παρουσιάσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Ήρθαν παίκτες εγνωσμένης αξίας, όλα λειτουργούν επαγγελματικά και ετοιμάζονται όλοι για τη νέα Ομόνοια που θα καμαρώσουμε σε λίγες μέρες.

Ενωμένοι μπορούμε να συνεχίσουμε την ένδοξη πορεία για το μεγαλείο του σωματείου».

Αντρέας Κάντηλος: «Όταν ιερά τέρατα, σαν αυτά δίπλα μου, κάνουν έκκληση, αντιλαμβάνεστε ότι το πρόβλημα είναι σοβαρό. Ο κόσμος πρέπει να σταθεί δίπλα στην ομάδα, γιατί τον έχει μεγάλη ανάγκη».

Αντρέας Κανάρης: «Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει πόσο μεγάλη είναι η ανάγκη. Καταλαβαίνω ότι αρκετοί έχουν πρόβλημα με τη διοίκηση. Δεν τιμωρείται όμως η διοίκηση, αλλά η Ομόνοια, με το να μην πάρουμε εισιτήρια διαρκείας. Πρέπει όλοι να πάρουμε διαρκείας».

Σωτήρης Καϊάφας: «Παρακαλούμε το κόσμο μας, που αγαπά το σωματείο, να σταθεί δίπλα του. Θέλω να στείλω το μήνυμα πως ο κόσμος πρέπει να έρθει κοντά, μέσω των διαρκείας. Ακόμα και αν χρειαστεί να βγούμε στο δρόμο με λαχεία, γιατί το σωματείο περνάει δύσκολους καιρούς».

Παύλος Χρυσάνθου: «Είναι πολύ σημαντικό να πάμε στην γενική συνέλευση ενωμένοι και δυνατοί. Διαφορές υπάρχουν, η κριτική είναι καλοδεχούμενη. Στόχος μας είναι να γίνει ένας δημιουργικός διάλογος, αλλά πρέπει να βγούμε πιο δυνατοί από ποτέ από τη διαδικασία. Το μεγαλείο και η ιστορία αυτής της ομάδας είναι συνυφασμένη με τον κόσμο της.

Διαφωνίες πάντα θα υπάρχουν, ενωμένοι μπορούμε να οδηγήσουμε την ομάδα εκεί που ονειρευόμαστε. Αυτός είναι και ο στόχος της σημερινής διάσκεψης. Είμαι περήφανος που κάθομαι δίπλα από αυτούς τους ανθρώπους και που βλέπω πώς ευαισθητοποιείται ο κόσμος μας, αφού συνεχώς καταφθάνουν άτομα στην αίθουσα για να αγοράσουν διαρκείας».

Σε δηλώσεις στην κάμερα του επίσημου σάιτ της Ομόνοιας προέβη ο Γιουβάλ Σπούνγκιν. Στο βίντεο που ακολουθεί περιλαμβάνονται και πλάνα προπόνησης.