Στην εκπομπή του Super Sport fm ο Γιαννάκης Κυπριανίδης ανέλυσε την διαιτησία του Βασίλη Δημητρίου στο ΑΠΟΕΛ – Απόλλων και εξήγησε την σκεπτικό της ΚΟΠ για καθορισμό του συγκεκριμένου διαιτητή.
Δείτε ΕΔΩ τΙ είπε για το πέναλτι και την κόκκινη στον Βάλε!
Αναλυτικά όσα είπε:
«Γιατί όταν ένας διαιτητής ενώ είναι σε φόρμα και είναι από τους καλούς, να μην τον χρησιμοποιήσω; Η Επιτροπή βλέπει τον φορμαρισμένο διαιτητή και την προϊστορία του. Επίσης στην Κύπρο δεν έχουμε πολλές επιλογές αυτή την στιγμή. Ο Βασίλης για αυτούς ήταν σε καλή κατάσταση και δεν είχε προϊστορία».