Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές των Πειραιωτών δήλωσαν πανέτοιμοι να εργαστούν σκληρά και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των ανθρώπων του συλλόγου.

Στο πάνελ, δίπλα στους νεαρούς Έλληνες ποδοσφαιριστές, τους οποίους προσέθεσε στο ρόστερ της ομάδας η «ερυθρόλευκη» διοίκηση, βρέθηκαν ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ., κ. Σάββας Θεοδωρίδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Ιωάννης Βρέντζος.

«Όπως βλέπετε στο πάνελ υπάρχουν νέα παιδιά, τα οποία συγκαταλέγονται στη νέα “χρυσή γενιά” Ελλήνων ποδοσφαιριστών, τους οποίους έχετε θαυμάσει στα ελληνικά γήπεδα. Πλέον θα τους βλέπετε και με την ερυθρόλευκη φανέλα, στο Καραϊσκάκη, αλλά και στα άλλα γήπεδα της Ελλάδας», τόνισε αρχικά ο Διευθυντής Επικοινωνίας του Ολυμπιακού, Κώστας Καραπαπάς, ο οποίος προλόγισε την παρουσίαση.

Ο κ. Βρέντζος, από την πλευρά του, επεσήμανε πως: «Για εμάς είναι μία σημαντική ημέρα η σημερινή. Σήμερα υλοποιείται μία από τις πιο δύσκολες δεσμεύσεις του προέδρου μας. Η ελληνοποίηση του ρόστερ του Ολυμπιακού. Και οι έξι ποδοσφαιριστές είναι νέα παιδιά, με ταλέντο. Θεωρούμε ότι έχουν όλα τα φόντα για να ενσωματωθούν στην πρώτη ομάδα, αλλά και να αποτελέσουν τον κορμό της Εθνικής. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως ο Ολυμπιακός εκπροσωπήθηκε με έξι ποδοσφαιριστές στην εθνική Ελλάδας στο Euro που μόλις πριν λίγο ολοκληρώθηκε. Από την πλευρά μας θα θέλαμε να καλέσουμε τον κόσμο να αγκαλιάσει αυτά τα παιδιά, αλλά και την ομάδα μας, αγοράζοντας και εισιτήριο διαρκείας. Να δείξει και με αυτό τον τρόπο την αγάπη του και τη στήριξή του στην ομάδα που αγαπάει. Και θέλω εδώ να επισημάνω και τον μεγάλο στόχο μας. Όλοι μας θέλουμε η επόμενη γενιά Ελλήνων παικτών που θα ενσωματωθεί να στην πρώτη ομάδα, να προέρχεται και μέσα από τις Ακαδημίες μας».

Ο Δημήτρης Σιόβας δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος από την μεταγραφή του και τόνισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ολυμπιακού, που με πίστεψε και μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό. Ο κόσμος πρέπει να αγκαλιάσει τα νέα παιδιά και αυτή την προσπάθεια που κάνει η ομάδα να ελληνοποιήσει το ρόστερ της. Οι στόχοι μας είναι γνωστοί. Πρωτάθλημα, Κύπελλο και βέβαια να κάνουμε και μία πορεία στην Ευρώπη, ακόμη καλύτερη από την περσινή».

Εν συνεχεία μίλησε ο Γιάννης Ζαραδούκας: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια του Ολυμπιακού, τη διοίκηση και όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι σε όλη αυτή τη διάρκεια του τραυματισμού μου με στήριξε. Θέλω κι εγώ να ζητήσω από τον κόσμο να με στηρίξει. Να είναι κοντά μας και να μας δείχνει την αγάπη του και το μόνο σίγουρο είναι ότι εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος, από την πλευρά του, ανέφερε: «Ευχαριστώ κι εγώ τη διοίκηση για την ευκαιρία που μου δίνει. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Οι στόχοι της ομάδας μας είναι και δικοί μας στόχοι και μέσα από τις προπονήσεις και τη δουλειά, θα κάνουμε ότι μπορούμε να για να πηγαίνουμε όλο και πιο ψηλά».

Κατόπιν το λόγο πήρε ο Κώστας Μανωλάς, τονίζοντας ότι «η ευκαιρία αυτή είναι σημαντική για εμένα. Είμαι έτοιμος να προσπαθήσω όσο πιο σκληρά μπορώ και μέσα από τις προπονήσεις, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τη νέα μου ομάδα. Γνωρίζω καλά ότι οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές. Και από την πλευρά της ομάδας, αλλά και από την πλευρά του κόσμου. Όλοι εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον Ολυμπιακό».

Ερωτηθείς για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στον κόσμο ο Γιάννης Ζαραδούκας, επεσήμανε: «Εμείς όλοι θέλουμε να στηρίξουμε το τέταρτο αστέρι. Χρειάζεται υπομονή για να γίνουν όλα τα καλά πράγματα. Το σωστό θα είναι να καταλάβουν άπαντες ότι εμείς είμαστε εδώ για να τα δώσουμε όλα και να προσπαθήσουμε να πάμε πιο ψηλά την ομάδα. Το καλύτερο θα είναι να σταθούν στο πλευρό μας και να μας στηρίξουν στην προσπάθεια που θα κάνουμε».

Ο Ανδρέας Τάτος χαρακτήρισε «μεγάλη τιμή για κάθε Έλληνα ποδοσφαιριστή» τη δυνατότητα να αγωνίζεται για τον Ολυμπιακό και πρόσθεσε: «Θα δώσω το καλύτερο δυνατό για αυτή τη μεγάλη ομάδα και αυτό τον σπουδαίο κόσμο. Όλοι γνωρίζουν πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα στο υψηλότερο επίπεδο και θέλουμε από όλους του φίλους του Ολυμπιακού να σταθούν δίπλα μας και να μας δώσουν ώθηση στην προσπάθεια που θα κάνουμε».

Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Γιαννιώτης ζήτησε τη στήριξη των φίλων της ομάδας και είπε: «Θα ήθελα και εγώ από την πλευρά μου να ευχαριστήσω τη διοίκηση που με πίστεψε και με πιστεύει. Εγώ και οι συμπαίκτες μου θα δώσουμε ότι καλύτερο μπορούμε, εντός αγωνιστικού χώρου. Για να επιτύχουμε, βέβαια, χρειαζόμαστε και τη στήριξη όλων των φίλων του Ολυμπιακού».

Ο νέος κεντρικός αμυντικός των «ερυθρόλευκων», Κώστας Μανωλάς, χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό μεγάλη ομάδα, εφάμιλλη των κορυφαίων ευρωπαϊκών κλαμπ. «Όλα είναι πολύ οργανωμένα, σε όλα τα επίπεδα. Ο Ολυμπιακός έχει στοιχεία μίας μεγάλη ευρωπαϊκής ομάδας. Πράγματα τα οποία μπορούν να δώσουν ώθηση σε έναν ποδοσφαιριστή να δουλέψει ακόμη πιο σκληρά για τον σύλλογό του», πρόσθεσε.

Ακολούθησε η τοποθέτηση του αντιπροέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός,  Σάββα Θεοδωρίδη, ο οποίος δήλωσε: «Θέλω να υποστηρίξετε αυτά τα παιδιά, τα Ελληνόπουλα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι οι ποδοσφαιριστές που βρίσκονται εδώ μαζί μας σήμερα, είναι οι καλύτεροι στις θέσεις τους. Και θα δείξουν τι αξίζουν, παίρνοντας και τη στήριξη που πρέπει να πάρουν, από όλους μας». Ο κ. Θεοδωρίδης παρέδωσε, στη συνέχεια, τις φανέλες στους νεαρούς ποδοσφαιριστές.

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασής τους, οι νεαροί ποδοσφαιριστές βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου Καραϊσκάκη και κρατώντας κασκόλ της ομάδας φωτογραφήθηκαν με φόντο τις κόκκινες κερκίδες.