Ρότζερ Φέντερερ και Νόβακ Τζόκοβιτς ρίχνονται απόψε στη μάχη του US Open, ενώ το... ταξίδι στη Νέα Υόρκη αρχίζει και για τον Μάρκο Παγδατή!
Ο Φεντ παίζει στις 2 τα ξημερώματα με τον Γιοσιχίτο Νισιόκα, ο Νόλε αντιμετωπίζει στις 21.00 τον Μάρτον Φούκσοβιτς και ο Μάρκος τον Μικαΐλ Γιούζνι περίπου στις 23.00.
Η δεύτερη μέρα του αμερικανικού major περιλαμβάνει επίσης Σάσα Ζβέρεφ, Νικ Κύργιο, Μάριν Τσίλιτς, Κάρολιν Βοζνιάκι, Αντζελίκ Κέρμπερ, Πέτρα Κβίτοβα, αλλά και την αναμέτρηση της Μαρία Σαράποβα με την 39χρονη Πάτι Σνάιντερ.
Δείτε το πλήρες πρόγραμμα εδώ (η Νέα Υόρκη είναι επτά ώρες πίσω).