Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Θετικός σε χρήση ερυθροποιητίνης βρέθηκε ο Κενυάτης δρομέας Κίπγεον Μπετ, χάλκινος στα 800 μέτρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Λονδίνου.

Το γεγονός επιβεβαίωσε το μέλος της οργανωτικής επιτροπής της ομοσπονδίας στίβου της Κένυας Μπαρνάμπας Κορίρ. Ο Κορίρ σημείωσε ότι υπήρξε θετικό πρώτο δείγμα του αθλητή και ότι αναμένονται τα αποτελέσματα του δεύτερου ελέγχου.

Εφόσον κι αυτό βγει θετικό τότε ο παγκόσμιος πρωταθλητής κάτω των 20 ετών στα 800 μέτρα θα αποκλειστεί από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα από την IAAF.

Το όνομα του Μπετ έρχεται να προστεθεί σε εκείνα των Κενυατών αθλητών που έχουν βρεθεί θετικά σε πρόσφατους ελέγχους ντόπινγκ. Θετικός σε έλεγχο ντόπινγκ βρέθηκε ο Σάμουελ Καλαλέι, νικητής του μαραθωνίου της Αθήνας. 

Θετικοί σε απαγορευμένες ουσίες βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες ο σπρίντερ Μπόνιφας Οντούγκα Μουερέσα και η 34χρονη δρομέας των μεγάλων αποστάσεων Λούσι Καμπού Γουανγκούι, προκαλώντας ένα μεγάλο πλήγμα στον κενυατικό υψηλό αθλητισμό.

Ο Άσμπελ Κίπροπ, «χρυσός» Ολυμπιονίκης και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των 1.500μ, εκτίει και αυτός ποινή προσωρινού αποκλεισμού. Τιμωρημένοι είναι ακόμη η -τρεις φορές- νικήτρια του Μαραθωνίου της Βοστώνης, Ρίτα Τζέπτου και η «χρυσή» Ολυμπιονίκης του Ρίο ντε Τζανέιρο στο μαραθώνιο, Τζεμίνα Σούμγκονγκ.