Κάποτε οι βραζιλιανοί οπαδοί… έριχναν τα τείχη για να υποδεχθούν την Εθνική τους ομάδας μετά από κάποιο θρίαμβο σε Μουντιάλ. Αυτά στο παρελθόν, γιατί τώρα η φράση «περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις», ταιριάζει γάντι.
Οι καριόκας απέτυχαν να φέρουν την 6η κούπα της ιστορίας τους και όπως είναι φυσικό επέστρεψαν με το κεφάλι σκυμμένο. To 2-1 από το Βέλγιο σταμάτησε την πορεία της ομάδας του Τίτε στα προημιτελικά και έτσι στην επιστροφή της αποστολής βρέθηκαν ελάχιστοι άνθρωποι.
Να διευκρινίσουμε ότι η πτήση από την Αγία Πετρούπολη έκανε στάση στην Μαδρίτη όπου κατέβηκαν αρκετοί παίκτες και έτσι στην Βραζιλία έφτασαν μόνο ο Τίτε και επτά διεθνείς.
Πάντως Κουτίνιο, Ντούγκλας Κόστα, αλλά και ο Τίτε, βρήκαν το κουράγιο να σταματήσουν για να υπογράψουν αυτόγραφα στους λιγοστούς οπαδούς που τους ανέμεναν στο αεροδρόμιο.
Συνολικά ο κόσμος που έδωσε το «παρών» δεν ξεπέρασε τους τα 30 άτομα, που ήταν πάντως αρκετά εκδηλωτικά, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της χώρας τους. Μάλιστα συνεχάρησαν και τον Τίτε για τη δουλειά που έκανε παρά τον πρόωρο αποκλεισμό.
Tite e os jogadores desembarcaram hoje (08) no aeroporto do Rio de Janeiro.
Tite e os jogadores desembarcaram hoje (08) no aeroporto do Rio de Janeiro. pic.twitter.com/WJN9tlQtMV
+ fotos.
(c) Globo Esporte pic.twitter.com/Mpa0UjwkaP
πηγή: to10.gr