Στη Βραζιλία ο αποκλεισμός της Εθνικής Γερμανίας πανηγυρίστηκε έντονα, παίρνοντας έτσι ρεβάνς για το ταπεινωτικό 7-1 στο Μουντιάλ του 2014.
Οι Βραζιλιάνοι με ένα... μακάβριο τρόπο χάρηκαν για το γεγονός ότι οι Γερμανοί πήγαν σπίτι τους νωρίς, οργανώνοντας «κηδεία» με γερμανικές σημαίες!