Σε ένα κλασικό ντέρμπι του Λονδίνου, με πολλές συγκινήσεις και όχι μόνο, η Τότεναμ επικράτησε της Γουέστ Χαμ με 2-3. Η ομάδα του Ποτσετίνο έλεγξε τον ρυθμό του αγώνα και στο ημίχρονο βρέθηκε μπροστά στο σκορ με 0-2. Μάλιστα στο δεύτερο μέρος ο Έρικσεν έγραψε το 0-3, με τον Τσιτσαρίτο να μειώνει σε 1-3. Έπειτα από αυτό ο Οριέ αντίκρισε την κόκκινη κάρτα και έτσι το παιχνίδι πήρε φωτιά. Μάλιστα ο Κουγιατέ μείωσε σε 2-3 στο 86’ λεπτό, όμως η Γουέστ Χαμ άργησε να πάρει μπρος και η Τότεναμ κατάφερε να πάρει τη νίκη.
Ενδεκάδες:
Γουέστ Χαμ: Χαρτ, Φοντέ, Ριντ, Ογκμπόνα, Ζαμπαλέτα, Κουγιατέ, Νομπλ, Κρέσγουελ, Αντόνιο, Αρναούτοβιτς, Τσιτσαρίτο
Τότεναμ: Γιορίς, Αλντεβάιρελντ, Σάντσες, Βερτόγκεν, Οριέ, Σισοκό, Ντάιερ, Ντέιβις, Αλι, Ερικσεν, Κέιν
http://rutube.ru/play/embed/10610799