Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Άτυχος ο Μάρκος Παγδατής, καθώς ένας τραυματισμός δεν τον άφησε να προχωρήσει στον δεύτερο γύρο του τουρνουά τένις στο Παρίσι. Δεν τον ήθελε τον Μάρκο Παγδατή στο Παρίσι. Ο Κύπριος πρωταθλητής, μετά το πρώτο σετ όπου ηττήθηκε με 6-3 από τον Ιγκόρ Ντιμιτρόφ, τραυματίστηκε και εγκατέλειψε την προσπάθειά του, μένοντας έτσι εκτός δεύτερης φάσης. Ο Βούλγαρος περιμένει πλέον το νικητή του ζευγαριού Τζόκοβιτς-Μούλερ, για να μάθει τον αντίπαλό του.

Πηγή: gazzetta.gr