Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Gael Monfils διέψευσε όλους εκείνους που πιστεύουν πως πολλές φορές θυσιάζει ακόμα και έναν πόντο για να προσφέρει θέαμα, εξηγώντας πως ο μόνος λόγος που βουτάει στο court ή κάνει κάποιο άλλο... ακροβατικό, είναι για να κερδίσει τον πόντο.

"Πάντα λέω πως αν μπορώ να βγάλω αυτό το χτύπημα, θα το κάνω γιατί μου αρέσει. Όταν βουτάω στο court δεν το κάνω για τους φιλάθλους. Ας είμαστε ειλικρινείς, θα ρίσκαρα να χτυπήσω και να τραυματιστώ για τους φιλάθλους; Όχι. Βουτάω επειδή θέλω να κερδίσω τον πόντο. Σίγουρα θέλω να κερδίσω τον πόντο", τόνισε ο Monfils, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στη Νέα Υόρκη.

Με το πέρασμα των χρόνων, ο Monfils έχει ελαττώσει αισθητά τα θεαματικά ακροβατικά από το παιχνίδι του. Παρουσιάζει ένα πιο ώριμο παιχνίδι, παίζει με περισσότερη υπομονή και πολλές φορές παίρνει ακόμα και τα μεγάλα ράλι απέναντι σε κορυφαίους baseliners.

Φυσικά όταν βρίσκει ευκαιρία θα κάνει κάτι θεαματικό, αλλά αυτή η αλλαγή του παιχνιδιού του έχει φέρει και μια σημαντική αλλαγή και στα αποτελέσματά του. Φέτος διανύει την καλύτερη χρονιά της καριέρας του, είναι πολύ σταθερός και την Παρασκευή θα παίξει για πρώτη φορά στα ημιτελικά του US Open, απέναντι στον Novak Djokovic.

"Όταν δίνεις μια παράσταση, θέλεις να προσφέρεις θέαμα, αλλά το κάνεις για να κερδίζεις. Ποιο είναι το νόημα αν δίνεις μια παράσταση και στο τέλος χάνεις; Πολλοί πιστεύουν πως απλά πηδάω ή βουτάω στο court απλά για το θέαμα. Νομίζετε πως είμαι ηλίθιος;"

Ο Monfils προκρίθηκε για δεύτερη φορά σε έναν τόσο σημαντικό ημιτελικό στην καριέρα του, 8 χρόνια μετά από την παρουσία του στα ημιτελικά του Roland Garros. Θα επιστρέψει επίσης στο Top 10 μετά από 5 χρόνια, ενώ αν κάνει την υπέρβαση απέναντι στο Nole, θα ισοφαρίσει και το career high του, το Νο. 7 της παγκόσμιας κατάταξης.

www.tennisnews.gr