Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά την ήττα από το Βέλγιο ο προπονητής Χριστάκης Χριστοφόρου ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε ίσος προς ίσον, φτιάξαμε ευκαιρίες, δεν καταφέραμε όμως να σκοράρουμε. Δεχθήκαμε ένα γκολ από στατική φάση όπου γνωρίζαμε ότι ο αντίπαλος είναι πιο ψηλή ομάδα. Αντέξαμε μέχρι το 60΄ . Όταν ήρθε το δεύτερο γκολ μας εγκατέλειψαν και οι δυνάμεις. Είχαμε απέναντι μας μια πολύ καλή ομάδα, υπήρχε διαφορά επιπέδου όμως τα παιδιά έδωσαν τα πάντα, όλες τους τις δυνάμεις. Έκαναν επίσημο ντεμπούτο τρεις νεαροί κάτω των 23. Ψηλά το κεφάλι έχουμε πολύ δρόμο, είναι μόνο η αρχή. Πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα, γνωρίζαμε ότι παίζαμε με την καλύτερη ομάδα του ομίλου, θα δούμε ξεχωριστά τα επόμενα παιχνίδια».