Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Χωρίς τον Μάρκους Μπεργκ θα παίξει ο Παναθηναϊκός στον τελευταίο αγώνα των πλέι οφ στην Τούμπα.

Αιτία της απουσίας του παίκτη απο την αναμέντρηση με τον ΠΑΟΚ, είναι η άρνηση της σουηδικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας να επιτρέψει στον διεθνή επιθετικό της να καθυστερήσει την επιστροφή του στην Σουηδία για την έναρξη της προετοιμασίας, μαζί με τους υπόλοιπους παίκτες, για το Euro 2016 που θα γίνει στην Γαλλία.

"Στενοχωρημένος" εμφανίστηκε ο team manager της Εθνικής Σουηδίας, Λάσε Ριχτ, δηλώνοντας "είναι κρίμα, αλλά δεν μπορούμε να δεχτούμε κάτι τέτοιο".

Ο Μπεργκ πρέπει να έχει παρουσιαστεί στην Εθνική Σουηδίας ως τις 30 Μαΐου, ενώ το ματς στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Ιουνίου.

Ο Ριχτ, μιλώντας στην εφημερίδα "Aftonbladet", ανέφερε χαρακτηριστικά "δικαιούμαστε να ζητήσουμε την παρουσία των διεθνών το αργότερο στις 30 Μαΐου. Ο Παναθηναϊκός έστειλε έγγραφο αίτημα, ζητώντας να "καθυστερήσει" τον Μπεργκ για 1-2 μέρες ακόμα, επειδή έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις. Εμείς, όμως, είπαμε όχι".

Όπως επεσήμανε, "επειδή ο χρόνος που έχουν οι εθνικές ομάδες για να συγκεντρωθούν και να δουλέψουν για το EURO έχει μειωθεί, θέλουμε να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κάτι που δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς έναν παίκτη της αξίας του Μπεργκ. Είναι κρίμα, αλλά δεν μπορούμε να το δεχθούμε".

Όσο για το τι θέλει ο ίδιος ο Μάρκους Μπεργκ, ο team manager της Εθνικής Σουηδίας είπε "ρωτήσαμε τον Παναθηναϊκό αν μπορεί να παίξει νωρίτερα το παιχνίδι και μας είπε όχι. Ο ίδιος θέλει να παίξει με την ομάδα του, αλλά και να βρεθεί στην Εθνική. Αυτή όμως είναι μια απόφαση που παίρνουμε εμείς".