Περίσσεψαν οι αβροφροσύνες ανάμεσα στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τον Δημήτρη Ιτούδη στη συνέντευξη Τύπου, πριν από τον τελικό της Κυριακής, ανάμεσα στην Φενέρμπαχτσε και την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Οι «κουμπάροι» αφιέρωσαν ένα σημαντικό κομμάτι των δηλώσεών τους στη συνεργασία που είχαν στον Παναθηναϊκό.
«Φυσικά είμαι χαρούμενος που θα βρεθώ στον τελικό για πρώτη φορά με τη Φενέρ. Ξέρω πως οι οπαδοί μας θα σταθούν στο πλευρό μας», είπε ο Ομπράντοβιτς .
«Σεβόμαστε την ΤΣΣΚΑ» πρόσθεσε ο Σέρβος τεχνικός. «Σπουδαία ομάδα που έπαιξε καλό μπάσκετ και με σπουδαίο προπονητή. Πηγαίνεις παιχνίδι με παιχνίδι. Είναι διαφορετικά όμως γιατί η Φενέρ στη 2η συμμετοχή της παίζει για πρώτη φορά τελικό σε αντίθεση με την ΤΣΣΚΑ που έχει τόσες πολλές παρουσίες σε Final 4 και τελικούς. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό» σημείωσε ο Ζοτς.
« Όποιος είναι πιο συγκεντρωμένος θα έχει αυξημένες πιθανότητες να κατακτήσει το τρόπαιο», συμπλήρωσε και ανέλυσε τον τρόπο παιχνιδιού της ΤΣΣΚΑ λέγοντας πως «παίζει με τον Χάινς στο 5. Τα πάντα ξεκινούν από την άμυνά τους και εν συνεχεία ψάχνουν να βρουν σκορ με γρήγορο ρυθμό. Χρησιμοποιούν πολλά τρικ και δεν υπάρχει κάποια μυστικό. Εμείς πρέπει να έχουμε ισορροπία. Θέλουμε να σταματήσουμε τον αιφνιδιασμό τους». Ιδιάιτερη αναφορά έκανε και στους Ντε Κολό – Τεόντοσιτς εκτιμώντας ότι είναι «δύσκολο να σταματήσει το σκορ του Ντε Κολό, δύσκολο να σταματήσει τη δημιουργία του Τεόντοσιτς. Ο Μίλος παίζει πανέξυπνα, αναγνωρίζει το παιχνίδι τέλεια. Με ομαδική δουλειά θα προσπαθήσουμε να τους περιορίσουμε», ανέφερε ο Ομπράντοβιτς.
Αναφερόμενος, εξάλλου στον Κώστα Σλούκα υπογράμμισε πως : «Έχει κίνητρο ο Σλούκας. Πήρε την απόφαση να έρθει για αυτό το λόγο. Δούλεψε σκληρά, έχει κίνητρο ξέρει τι χρειάζεται και με την εμπειρία του αφού έχει παίξει ήδη τελικούς. Πιστεύω θα μας βοηθήσει ο Κώστας».
Τέλος εξήγησε και το “κίνητρο” που έχει ο ίδιος: «Αγαπώ τη δουλειά μου και δεν έχω πρόβλημα να βρω κίνητρο. Κάθε προπόνηση, κάθε φορά στο γραφείο μου. Εξηγώ στον κόσμο πως κάνω δουλειά το χόμπι και με πληρώνουν αδρά. Τι άλλο να ζητήσω; Δεν έχουν πολλοί άνθρωποι να κάνουν αυτό που αγαπούν και να πληρώνονται καλά»
«Όταν αποσυρθώ θα ήθελα να ανοίξω ένα μπιτς μπαρ. Εχω έναν καλό φίλο στην ηλικία μου και κάποια μέρα θα το κάνουμε», κατέληξε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς
Ιτούδης: ξεχωριστή στιγμή το 2002
Ο Δημήτρης Ιτούδης με τη σειρά του τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι. Να βρεθούμε εδώ χρειαστήκαμε πολύ καιρό. Δεν παίξαμε φέτος με τη Φενέρ σε καμία φάση της διοργάνωσης. Περιμένουμε δύσκολο τελικό. Η Φενέρ είναι σπουδαία ομάδα, διαθέτει εκπληκτικό ρόστερ και φυσικά σπουδαίο προπονητή. Έχουμε την επιθυμία, ξέρουμε γιατί βρισκόμαστε εδώ και είμαστε έτοιμοι»
Ο τεχνικός ΤΣΣΚΑ πρόσθεσε: «Είμαστε η μόνη ομάδα που μας λείπει παίκτης (Φρίλαντ). Οι άλλοι παίκτες κάλυψαν το κενό του Φρίλαντ. ΟΙ παίκτες που ήταν υγιείς μας βοήθησαν να φτάσουμε εδώ. Στον τελικό θα υπάρχουν καλά και κακά διαστήματα, αλλά είμαι αισιόδοξος πως όποιος πατήσει στο παρκέ θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό».
Ως προς τις αποτυχίες των περασμένων ετών: «Ό,τι έγινε στο παρελθόν, μένει στο παρελθόν. Η Φενέρ έχει δύο συνεχόμενα Final 4, αλλά κι εμείς παίζουμε καλά. Βρισκόμαστε όμως στο παρόν και θέλουμε να γράψουμε ιστορία. Για να γράψουμε ιστορία πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και επιθετικοί. Στον τελικό και οι δύο ομάδες θέλουν να νικήσουν».
Για τη σχέση του με τον Ζοτς, σχολίασε: «Ξέραμε πως θα δεχόμασταν ερωτήσεις για τη σχέση μας με τον Ζέλικο. Το ματς είναι μεταξύ Φενέρμπαχτσε και ΤΣΣΚΑ. Όταν βρεθήκαμε με τον Ζέλικο υπήρχαν αμφιβολίες όπως σε όλες τις σχέσεις της ζωής, Έπρεπε να χτίσουμε την εμπιστοσύνη. Γνωριστήκαμε το 1993 σε ένα τουρνουά και έκτοτε κρτήσαμε επαφή. Το 1999 με καλεσε και δέχτηκα την πρόταση να συνεργαστώ μαζί του αντί να άω στην ΜΕΝΤ. Σημαντική στιγμή ο τίτλος το 2002 στη Μπολόνια, μείναμε 15 λεπτά στα αποδυτήρια... όχι στο μπάνιο. Ήταν η πιο ξεχωριστή στιγμή της σχέσης μας».
Στην ίδια ερώτηση ο Ομπράντοβιτς απάντησε: «Το 1999 πήρε μάλλον λάθος απόφαση από ό,τι φαίνεται. 13 χρόνια από τη ζωή μας. Με τρέλαινε κάποια φορά σε προπονήσεις ή αγώνες, αλλά είχε δίκιο. Δεν τον αντιμετώπιζα ως βοηθό προπονητή, αλλάς κανονικό προπονητή όπως είναι σήμερα»
Ο προπονητής της ΤΣΣΚΑ εξήγησε, τέλος, πως θα αντιμετωπίσει τη Φενέρ, δήλωσε: «Είμαστε χαμαιλέοντες. Προσπαθούμε να παίξουμε διαφορετικά ανάλογα με το τι μας δίνει ο αντίπαλος. Κανένα παιχνίδι δεν είναι ίδιο. Η Φενέρ παίζει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και διαφορετικά σχήματα. Παίζουν διαφορετικές άμυνες. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι του τελικού και πρέπει να βρούμε τρόπο να απαντήσουμε».
http://www.antenna.gr/templates/pages/player?cid=n_tka_dq_g_e0s4=&w=670&h=377