Ρεπό έχουνπάρειγια σήμερα οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας και απο αύριο θα αρχίσουν την προετοιμασία τους για τον αγώνα της Πέμπτης με την Γιαγκελόνια.
Η πρόκριση με την καλή υπο τα δεδο,έα εμφάνιση έφερε καλό αέρα στην ομάδα.
Σίγουρα το παιχνίδι της Πέμπτης στην Πολωνία θα είναι δύσκολο ομως η Ομόνοια πάει εκεί με ένα πλάνο για να διεκδικίσει δύο αποτελέσματα που στην ουσία μεταφραζονται είτε σε προβάδισμα ενόψει επαναλυπτικού είτε σε καλές πιθανότητες για τον αγώνα στο ΓΣΠ