Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Αθλητική Ένωση Κίτιον (ΑΕΚ) Λάρνακας ενημερώνει ότι τα ξημερώματα (03:45) θα αναχωρήσει η αποστολή της ομάδας από το αεροδρόμιο Λάρνακας με τελικό προορισμό την Οπαλένιτσα της Πολωνίας, όπου και θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

Η αποστολή της ομάδας μας θα ταξιδέψει στην Βαρσοβία, στην συνέχεια θα πάρει νέα πτήση για το Πόζναν και από εκεί θα μεταβεί οδικώς στην Οπαλένιτσα.

Από τις 30 Ιουνίου μέχρι τις 09 Ιουλίου η ομάδα μας θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της στο υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο «Remes» και θα δώσει τρία φιλικά παιχνίδια με τους ακόλουθους αντιπάλους:

-02/07 με την Vittorul Constanta FC (1η κατηγορία Ρουμανίας)

-04/07 με την Gornik Zabrze FC (1η κατηγορία Πολωνίας)

-08/07 με την Pogon Szczecin FC (1η κατηγορία Πολωνίας)

Η αποστολή της ομάδας μας αποτελείται από τους:

Χριστόφορος Πετρουής (Τιμ Μάνατζερ)

Xavi Roca (Τεχνικός Διευθυντής)

Thomas Christiansen (Προπονητής)

Julio Banuelos (Βοηθός Προπονητής)

Ivan Torres (Γυμναστής)

Γιώργος Παπασάββας (Προπονητής Τερματοφυλάκων)

Μιχάλης Αθανασίου (Φυσιοθεραπευτής)

Dimitar Yordanov (Μασέρ)

Florin Jucan (Φροντιστής)

Παναγιώτης Χατζηπαντελής (Φροντιστής)

Κυριάκος Δημητρίου (Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου)

Tono Martinez,David Catala, Juan Manuel Ortiz, Joan Tomas, Vladimir Boljevic, Jose Kante Martinez, Ηλίας Χαραλάμπους, Jorge Larena, Jorge Monteiro, Νικόλας Εγγλέζου, Νέστωρας Μυτίδης, Κωνσταντίνος Μιντίκκης, Κωνσταντίνος Καστάνας, Δημήτρης Κυπριανού, Χριστόφορος Κούρτης, Ιωακείμ Τούμπας, Ανδρέας Κακουλλής, Μιχαήλ Μούσιτς, Κωνσταντίνος Ανθίμου, Adam Marciniak, Vincent Laban, Andre Alves, Βασίλης Χατζηγιαννακού, Alberto Chamorro (Tete).

NΩΡΙΤΕΡΑ:

Η ανακοίνωση:

Η Αθλητική Ένωση Κίτιον (ΑΕΚ) Λάρνακας ανακοινώνει την απόκτηση του 30χρονου (26/05/1985) Ισπανού μεσοεπιθετικού Alberto Sansimena Chamorro (Tete) για τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο ποδοσφαιριστής αφού ολοκλήρωσε με επιτυχία τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις,  στην συνέχεια υπέγραψε τα σχετικά συμβόλαια. Η οικογένεια της ΑΕΚ τον καλωσορίζει και του εύχεται κάθε επιτυχία.

«Είμαι πολύ χαρούμενος και ανυπόμονος για την μεγάλη ευκαιρία που μου δίνεται να αγωνιστώ σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕΚ. Το να αγωνιστώ στο Europa League αποτελεί επίσης μία τεράστια πρόκληση και πολύ μεγάλο στόχο για μένα και την ομάδα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα να έχει μία πολύ καλή σεζόν. Είναι πολύ σημαντικό να έχω την στήριξη από όλους γιατί αγωνίζομαι για πρώτη φορά μακριά από την πατρίδα μου. Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλό για την ΑΕΚ», δήλωσε αμέσως μετά τις υπογραφές ο Ισπανός μεσοεπιθετικός.