Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
λιθ

Η Αλεξάνδρα Νίκα δημοσίευσε φωτογραφία με τον γιο και τη νεογέννητη κόρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η σύζυγος του Κωνσταντίνου Αργυρού μοιράστηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα στιγμιότυπο, στο οποίο εμφανίστηκε να κρατάει στην αγκαλιά της τον μικρό Βασίλη, ενώ η κόρη της, που θα ονομαστεί Μιράντα, βρισκόταν μέσα στο καρότσι της. Το Instagram story που έκανε η Αλεξάνδρα Νίκα τραβήχτηκε σε έναν κήπο.

Δείτε τη φωτογραφία

κκ

Το ζευγάρι απέκτησε τον πρωτότοκο γιο του, Βασίλη τον Νοέμβριο του 2024, ενώ στις 8 Ιουνίου του 2026 ήρθε στον κόσμο και η κόρη του. Λίγες ημέρες μετά, στις 11 Ιουνίου, η Αλεξάνδρα Νίκα πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο, έχοντας στο πλευρό της τον σύζυγό της.

Ο τραγουδιστής είχε δηλώσει για τη γέννηση του δεύτερου παιδιού τους: «Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα στον κόσμο. Ήμουν σε όλη τη διάρκεια του τοκετού, δεν γινόταν να το χάσω αυτό», ενώ η  Αλεξάνδρα Νίκα είχε προσθέσει:  «Είμαι πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη. Είμαι με τρεις ώρες ύπνο, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένη που δεν έχει σημασία αυτό».

Πηγή: protothema.gr