Συνέχεια στη δημόσια διαφωνία που προέκυψε τις προηγούμενες ημέρες με τον Γιώργο Λιάγκα έδωσε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, σχολιάζοντας τα όσα ακολούθησαν μετά την τηλεφωνική του παρέμβαση στην εκπομπή «Το Πρωινό».
Μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star», ο παρουσιαστής υποστήριξε ότι δεν υπήρξε καμία παλιά κόντρα μεταξύ τους, ωστόσο εξέφρασε την ενόχλησή του για το γεγονός ότι ο Γιώργος Λιάγκας συνέχισε να τοποθετείται δημόσια για το θέμα την επόμενη ημέρα, χωρίς να υπάρχει διάλογος μεταξύ τους. «Αυτό που έκανε ήταν μπούρδα», ανέφερε χαρακτηριστικά, εξηγώντας πως θεωρεί λάθος να συνεχίζεται μια συζήτηση μονομερώς, ενώ είχε προηγηθεί απευθείας επικοινωνία στον τηλεοπτικό αέρα.
Παράλληλα, απέφυγε να δώσει συνέχεια στις αναφορές περί «εμμονής» του με τη ζώνη 10:00 με 13:00, σημειώνοντας ότι ο καθένας δικαιούται να έχει τη δική του άποψη.
Η διαφωνία των δύο παρουσιαστών ξεκίνησε όταν ο Αρναούτογλου υποστήριξε ότι η ψυχαγωγία έχει περιοριστεί σημαντικά στην ελληνική τηλεόραση, με τον Λιάγκα να απαντά πως το μεγαλύτερο μέρος του τηλεοπτικού προγράμματος εξακολουθεί να είναι ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Παρά την ένταση που δημιουργήθηκε, ο Αρναούτογλου ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να δώσει περαιτέρω έκταση στο θέμα, ενώ τόνισε πως δεν θα απέκλειε μια μελλοντική επιστροφή του στην πρωινή ζώνη.
Πηγή: pronews.gr