Η Μάρω Κοντού εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν, οχτώ ημέρες μετά το ατύχημα που είχε.
Θυμίζουμε ότι η αγαπημένη ηθοποιός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, προκειμένου να λάβει την απαραίτητη ιατρική φροντίδα μετά από κάκωση στο αριστερό ισχίο.
Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή τα 92 της χρόνια, ωστόσο αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο.
Όπως μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης από "Το Πρωινό" του ΑΝΤ1 η αγαπημένη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου δεν έχει υποβληθεί σε εγχείρηση καθώς οι γιατροί λόγω ηλικίας δεν το συνιστούν.
Πηγή: antenna.gr