Ο Αντώνης Ρέμος, την Τρίτη 28 Απριλίου, επισημοποίησε την απόφασή του να τερματίσει τη συνεργασία του με το Nox Athens, μετά από πέντε συνεχή έτη.
Μέσα από ένα βίντεο που μοιράστηκε με τους θαυμαστές του, εξήγησε πως η ανάγκη για ξεκούραση τον οδηγεί στην απόφαση να μην εμφανιστεί σε καμία πίστα την ερχόμενη χειμερινή σεζόν. «Κλείνει για μένα ένας κύκλος φέτος. Νιώθω την ανάγκη να ξεκουραστώ λιγάκι», ανέφερε στους fans του.
Τι πραγματικά συνέβη, όμως; Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αντώνης Ρέμος φέρεται να ενοχλήθηκε από το γεγονός ότι ο επιχειρηματίας που τον στήριξε μέχρι σήμερα επενδύει πλέον στον Νίκο Οικονομόπουλο, χτίζοντάς του ένα νέο νυχτερινό κέντρο-παλάτι.
Έτσι, χωρίς να δημιουργήσει καμία ένταση, ο Αντώνης Ρέμος πήρε την απόφαση να αποχωρήσει, κλείνοντας έναν σημαντικό κύκλο στη νυχτερινή Αθήνα.