Για την καθημερινότητα με τον σύντροφο της και τα δύο τους παιδιά μίλησε η ηθοποιός Ευαγγελία Συριοπούλου, σε συνέντευξη της.
Αποκάλυψε μάλιστα πώς όταν τα παιδιά της αρρωσταίνουν η ίδια δεν μπορεί να κοιμηθεί από τη στεναχώρια της.
Η ηθοποιός μιλούσε στην εκπομπή «Μαμά-δες», μεταξύ άλλων ανέφερε, «σίγουρα έχω ισορροπήσει κάποια πράγματα, αλλά και με τη βοήθεια του μπαμπά, ο οποίος είναι λίγο πιο λογικός και δεν χάνει την ψυχραιμία του. Εγώ για παράδειγμα, όταν τα παιδιά αρρωσταίνουν, παθαίνω σοκ. Δεν κοιμάμαι το βράδυ, έχω πολύ μεγάλο άγχος και στενοχώρια. Τώρα, όσο περνάει ο καιρός και με τον ερχομό του δεύτερου παιδιού, έχω μπει σε ένα άλλο σκαλοπάτι που μπορώ να ελέγξω λίγο καλύτερα τα συναισθήματα μου».
Στη συνέχεια, η ηθοποιός, είπε «Η ζωή με τρεις άνδρες στο σπίτι είναι μια χαρά. Στα ώπα ώπα με έχουν, με προσέχουν και τους προσέχω και εγώ. Είναι πολύ ωραία. Εντάξει, έχει τρέξιμο γιατί και τα δυο παιδάκια είναι μικρούλια και η καθημερινότητα είναι άλλες φορές λίγο πιο δύσκολη και άλλες φορές λίγο πιο εύκολη. Δεν αγχώνομαι γενικά, είμαι πολύ του προγράμματος. Αυτό με βοηθάει στον χαρακτήρα μου πολύ για να έχω έναν μπούσουλα και τα παιδιά να είναι ήρεμα μέσα σ’ αυτό. Οπότε, αφού όλοι είμαστε καλά μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, προχωράμε όμορφα».