Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
λιθ

Για τη στάση της απέναντι στον θάνατο μίλησε η Μυρτώ Αλικάκη.

Η ηθοποιός μιλούσε στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» και δήλωσε μεταξύ άλλων ότι είναι συμφιλιωμένη με τον θάνατο.

«Θα έλεγα ότι με την απώλεια και τον θάνατο είμαι αρκετά συμφιλιωμένη, εκτός αν πρόκειται για πολύ νέους ανθρώπους, που εκεί δεν νομίζω ότι μπορείς να συμφιλιωθείς. Νιώθω ότι όταν ένας άνθρωπος έχει ζήσει τη ζωή του σε ικανοποιητικό βαθμό και κυρίως όταν φύγει εύκολα και γρήγορα, για εμένα αυτό είναι το σημαντικό».

Ανέφερε ακόμα «δεν έχω τη φαντασίωση του να τα εκατοστήσω, αλλά εύχομαι να φύγω εύκολα και γρήγορα. Πιο πολύ αυτό με ανησυχεί. Νιώθω ότι τους αγαπημένους μας ανθρώπους τους κουβαλάμε πάντα και αυτό είναι πολύ ανακουφιστικό, αλλά δεν θέλω να βλέπω τους ανθρώπους να ταλαιπωρούνται, ούτε τους άλλους ούτε τον εαυτό μου. Έχω αυτή την κοσμοθεωρία πως ό,τι είναι τετελεσμένο και δεν μπορείς να το αποφύγεις, γλιτώνεις πολύ κόπο και χρόνο να το αποδεχθείς. Ο θάνατος είναι το μόνο σίγουρο ότι θα σου συμβεί. Οπότε ποιο το νόημα του να καταναλώνεις χρόνο στο πότε θα φύγεις, πώς θα φύγεις κτλ».