Δεν θα παραιτηθούν οι Τουρκοκύπριοι ποτέ από τα δικαιώματά τους όσον αφορά το ψευδοκράτος και τη «γαλάζια πατρίδα», ανέφερε σε γραπτή δήλωσή του ο «πρόεδρος» του «συνδέσμου ΤΜΤ» Τζελάλ Μπαγιάρ.
Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, ο κ. Μπαγιάρ υποστήριξε ότι η λύση του Κυπριακού μπορεί να επιτευχθεί μόνο με βάση τις πραγματικότητες, δηλαδή μέσω της «λύσης δύο κρατών» η οποία δεν θα εγκαταλειφθεί ποτέ, κατά την έκφρασή του.
Ο «σύνδεσμος TMT» αναφέρεται ότι ζητεί την «πλήρη αναγνώριση, όχι μερική αναγνώριση» του ψευδοκράτους και εκφράζει την αντίθεσή στην παραχώρηση εδαφών με αντάλλαγμα την αναγνώριση.
Μεταξύ άλλων, υποστήριξε πως υπάρχουν δύο ξεχωριστές «διοικήσεις και πολιτείες» στο βορρά και στο νότο, ενώ είπε ότι «κανείς δεν μπορεί να αλλάξει αυτήν την πραγματικότητα μετά από 50 χρόνια και αυτό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί λύση».