Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 18.00 το απόγευμα η συνάντηση των δύο ηγετών που πραγματοποιήθηκε στην οικία του Ειδικού Αντιπροσώπου του ΓΓ του ΟΗΕ στην Κύπρο, Χασίμ Ντιάμ στη νεκρή ζώνη του αεροδρομίου Λευκωσίας.
Η συνάντηση, που ξεκίνησε γύρω στις 4.15 το απόγευμα, διήρκησε σχεδόν 2 ώρες. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Τ/κ ηγέτης είχαν συναντηθεί και στις στις 6 Απριλίου και πάλι κατ’ ιδίαν.
Σύμφωνα με την ανακολινωση του ΟΗΕ, η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα και είχαν μια παραγωγική συζήτηση. Αντάλλαξαν απόψεις επί της ουσίας και της μελλοντικής πορείας.
Ο Γενικός Γραμματέας συμφώνησε για τη διαρκή δέσμευση και συμφώνησε:
- Σε ένα πλαίσιο για τη σύσταση συμβουλευτικού οργάνου για τη συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών,
- Να εργαστεί για την προετοιμασία ενός σχεδίου για τη διεξαγωγή θρησκευτικών λειτουργιών σε όλο το νησί για μια αρχική περίοδο έξι μηνών που θα ανανεωθεί,
- Να συνεχίσει να εργάζεται για μια συντονισμένη αντίδραση στην αντιμετώπιση των τροφικών και στοματικών ασθενειών, και
- Να συστήσει μια υποεπιτροπή στο πλαίσιο της Τεχνικής Επιτροπής Οικονομικών και Εμπορικών Θεμάτων για τη συζήτηση θεμάτων που σχετίζονται με τον χαρακτηρισμό προϊόντων που έχουν ήδη χαρακτηριστεί ως ΠΓΟ/ΠΓΕ.
Οι ηγέτες συμφώνησαν επίσης να συναντηθούν ξανά στο εγγύς μέλλον.