Κατεπείγουσα πρόταση νόμου για παράταση της προθεσμίας ανανέωσης των αδειών κυκλοφορίας οχημάτων μέχρι τις 31 Μαρτίου ψηφισε η Ολομέλεια της Βουλής. Μετά από πρωτοβουλία του προέδρου της επιτροπής μεταφορών Αλέκου Τρυφωνίδη, το θέμα βρέθηκε εκτάκτως στην ατζέντα μετά τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα την χθεσινή, τελευταία ημέρα της διαδικασίας. Με την πρόταση προβλέπεται επίσης ότι θα δοθεί αναδρομικά επιστροφή χρημάτων σε πολίτες που προχώρησαν σε ανανέωση από τις 11 Μαρτίου και μετά, πληρώνοντας το σχετικό πρόστιμο. Μετά και από αυτή την εξέλιξη οι πολίτες θα μπορούν να ανανεώνουν τις άδειές τους χωρίς επιβάρυνση μέχρι το τέλος Μαρτίου.
Αφαλατώσεις με διαδικασίες εξπρές
Η ολομέλεια ενέκρινε την τροποποίηση της νομοθεσίας περί Δημοσιονομικής Ευθύνης, ανοίγοντας τον δρόμο για την ανέγερση νέων μονάδων αφαλάτωσης με διαδικασίες εξπρές μέσω παρακάμψεων για το τρέχον έτος. Η συζήτηση που διήρκησε αρκετή ώρα, σημαδεύτηκε με νέες βολές των βουλευτών προς την Υπουργό Γεωργίας για λάθη και ανικανότητα στο υδατικό. Η Ολομέλεια ενέκρινε ομόφωνα τροποποίηση του νόμου για την Εθνική Φρουρά ώστε οι συμβασιούχοι οπλίτες να παραμένουν στην υπηρεσία μέχρι τα 52. Ψηφίστηκε επίσης ο νόμος που ρυθμίζει την λειτουργία των ακτινοδιαγνωστικών κέντρων, η οποία θα προβλέπει πλεον την φυσική παρουσία ακτινολόγου κατά την διάρκεια των εξετάσεων και απαγορευει την εξέταση ζώων. Τροποποιήθηκε επίσης η σχετική νομοθεσία, η οποία καθιστά υποχρεωτική τη χρήση φωτεινής σήμανσης στην οροφή των οχημάτων με κινητές συσκευές φωτοεπισήμανσης κατά τη διάρκεια των ελέγχων ορίου ταχύτητας.
Διαμαρτυρία φοιτητών για πανεπιστημιακές κλινικές
Οργή και αγανάκτηση φοιτητών για την κωλυσιεργία και καθυστέρηση στην δημιουργία πανεπιστημιακών κλινικών.
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κύπρου, πραγματοποίησαν εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή των Αντιπροσώπων το απόγευμα, ζητώντας την άμεση προώθηση του νομοσχεδίου για την ίδρυση Πανεπιστημιακών Κλινικών και Πανεπιστημιακών Νοσηλευτηρίων. Τους φοιτητές επισκέφθηκαν οι Πρόεδρος της Βουλής Αννίτα Δημητρίου και ο πρόεδρος της επιτροπής Υγείας Ευθύμιος Δίπλαρος, με βουλευτες του ΔΗΣΥ, όπου τους εξήγησαν τις δυσκολίες που υπάρχουν με τις διαφωνίες των εμπλεκομένων οι οποίες μπλοκάρουν τη διαδικασία. Οι φοιτητές ζήτησαν από τους βουλευτές να ασκήσουν πιέσεις καθώς ενδεχόμενη μη ψήφιση του νομοσχεδίου πριν την διάλυση της βουλής ελλοχεύει ο κίνδυνο νέας πολύχρονης καθυστέρησης με την Κύπρο να παραμένει η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρίς Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, παρά το γεγονός ότι λειτουργούν τρεις ιατρικές σχολές.