Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κθυ

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Υπουργού Εξωτερικών, Κωνσταντίνου Κόμπου με τον Αμερικανό Ομόλογο του, Μάρκο Ρούμπιο στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.

Πρόκειται για συνάντηση υψηλού συμβολισμού, αφού η ατζέντα άγγιξε καίρια ζητήματα διμερούς και περιφερειακής σημασίας.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο ΥΠΕΞ προχώρησε σε ανάρτηση και ενημέρωσε για τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση.

Όπως αναφέρει ο ΥΠΕΞ ήταν μια παραγωγική συνάντηση με επίκεντρο:

-Διμερής ατζέντα στο πλαίσιο της στρατηγικής μας συνεργασίας.

-Τρόποι περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ ΚΔ - ΗΠΑ σε επενδύσεις, ενέργεια, ασφάλεια και άμυνα.

-Επερχόμενη Κυπριακή Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ και ενισχυμένες διατλαντικές σχέσεις.

-Τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το Κυπριακό.

- Βασικές περιφερειακές εξελίξεις, με επίκεντρο τη Μέση Ανατολή, τη συμβολή της Κυπριακής Δημοκρατίας στο ειρηνευτικό σχέδιο του Προέδρου Τραμπ και τις προσπάθειες για ειρήνη, ανθρωπιστική βοήθεια και ανοικοδόμηση της Γάζας.

- Επόμενα βήματα του μηχανισμού συνεργασίας 3+1 για την προώθηση της περιφερειακής σταθερότητας και ευημερίας.