Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Υπουργού Εξωτερικών, Κωνσταντίνου Κόμπου με τον Αμερικανό Ομόλογο του, Μάρκο Ρούμπιο στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Πρόκειται για συνάντηση υψηλού συμβολισμού, αφού η ατζέντα άγγιξε καίρια ζητήματα διμερούς και περιφερειακής σημασίας.
Μετά το πέρας της συνάντησης ο ΥΠΕΞ προχώρησε σε ανάρτηση και ενημέρωσε για τα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση.
Όπως αναφέρει ο ΥΠΕΞ ήταν μια παραγωγική συνάντηση με επίκεντρο:
-Διμερής ατζέντα στο πλαίσιο της στρατηγικής μας συνεργασίας.
-Τρόποι περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ ΚΔ - ΗΠΑ σε επενδύσεις, ενέργεια, ασφάλεια και άμυνα.
-Επερχόμενη Κυπριακή Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ και ενισχυμένες διατλαντικές σχέσεις.
-Τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το Κυπριακό.
- Βασικές περιφερειακές εξελίξεις, με επίκεντρο τη Μέση Ανατολή, τη συμβολή της Κυπριακής Δημοκρατίας στο ειρηνευτικό σχέδιο του Προέδρου Τραμπ και τις προσπάθειες για ειρήνη, ανθρωπιστική βοήθεια και ανοικοδόμηση της Γάζας.
- Επόμενα βήματα του μηχανισμού συνεργασίας 3+1 για την προώθηση της περιφερειακής σταθερότητας και ευημερίας.